شمانیوز
شما نیوز

انگلیس مقررات منع آمد و شد را ۳ هفته تمدید کرد

جانشین موقت نخست‌وزیر انگلیس از تمدید سه‌هفته‌ای مقررات منع آمد و شد در این کشور به‌منظور پیشگیری از تشدید روند شیوع ویروس کرونا خبر داد.

انگلیس مقررات منع آمد و شد را ۳ هفته تمدید کرد
به گزارش شمانیوز و به نقل از تسنیم: «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس که از هفته گذشته و پس از بستری شدن «بوریس جانسون» نخست‌وزیر کشورش در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا وظایف وی را بر عهده گرفته است، امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که با توجه به توصیه‌های گروه مشاوران علمی دولت انگلیس در امور غیرمترقبه، تصمیم گرفته است که مقررات منع آمد و شد در این کشور را به مدت سه هفته تمدید کند.

دومینیک راب که در نشست خبری روزانه با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، درباره این تصمیم جدید تصریح کرد: «دولت تصمیم گرفته است که مقررات کنونی به مدت دست‌کم سه هفته دیگر پابرجا بماند. گروه مشاوران علمی به من گفته‌اند که اگر هریک از این اقدامات محدودکننده را لغو کنیم، پیشرفت‌هایی که تاکنون داشته‌ایم را از دست خواهیم داد و این اتفاق هم به سلامت عمومی و هم به اقتصاد ضربه خواهد زد.»

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت انگلیس، تاکنون بالغ بر ۱۰۳ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۱۳۷۰۰ نفر جان باخته‌اند.

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied