شمانیوز
شما نیوز

وادار به مذاکره نخواهیم شد

سخنگوی دولت در واکنش به اینکه ترامپ گفته ایران به دنبال مذاکره با آمریکاست، تصریح کرد: ما هیچ گفت‌وگویی با این سیاست‌های آمریکا نخواهیم داشت و فرقی هم ندارد در کاخ سفید حاکم چه کسی باشد.

وادار به مذاکره نخواهیم شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزا شد،مبنی بر اینکه ترامپ گفته است ایران دنبال مذاکره با آمریکاست و منتظرند انتخابات 2020 این کشور برگزار شود و سپس به سراغ جو بایدن بروند، واکنش دولت به این اظهارات چیست؟، تصریح کرد: ترامپ درک نادرستی از تحولات منطقه دارد و این مدل اظهارات ناشیانه بهانه‌ای برای شکست دولت‌شان در به حرکت درآوردن دیپلمات سازنده است.

وی افزود: برای ما فرقی ندارد حاکم کاخ سفید چه کسی باشد، موضع ما احترام متقابل، چندجانبه‌گرایی و مقابله در برابر زورگویی است و باید به قوانین بین‌المللی تن بدهیم.

سخنگوی دولت اظهار داشت: ما هیچ گفت‌وگویی با این سیاست‌های آمریکا نخواهیم داشت و فرقی هم ندارد در کاخ سفید حاکم چه کسی باشد.

ربیعی خاطر نشان کرد: هر کسی از هر جناحی مادامی که ما را تحقیر کند خبری از مذاکره نیست، ما گفتیم تحریم‌ها را بردارید و به میز مذاکره 5+ 1 باز گردید.

وی گفت: ما صلح‌جو و صلح‌طلب هستیم و در چهارچوب‌هایی که به آن معتقدیم حتی در این شرایط کرونایی وادار به مذاکره‌ای نخواهیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied