شمانیوز
شما نیوز

ادعای عجیب مدیرکل آژانس اتمی | ایران اجازه دسترسی به دو مکان را نمی‌دهد

مدیر کل آژانس اتمی با تکرار ادعای اجازه ندادن ایران به بازرسان آژانس برای دسترسی به دو مکان، مدعی شد تهران همچنین از گفت‌وگو در این باره امتناع می‌ورزد.

ادعای عجیب مدیرکل آژانس اتمی | ایران اجازه دسترسی به دو مکان را نمی‌دهد

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس : «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد تهران اجازه بازرسی از برخی مکان‌ها را نمی‌دهد.

«ایران برای چهار ماه است که به ما اجازه دسترسی به دو مکان را نداده و تقریبا برای یک سال نیز در مباحثات محتوایی برای شفاف‌سازی درباره سوالات حول مواد هسته‌ای اعلام‌نشده و فعالیت‌های هسته ای اعلام نشده همکاری نکرده است».

بر این اساس، گروسی این ادعاها را در نشست امروز (دوشنبه) شورای حکام آژانس اتمی به زبان آورده است.

جزئیات بیشتری از این نشست یا صحبت‌های گروسی هنوز منتشر نشده است.

 

تصویری از نشست امروز شورای حکام

 

پیشتر «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در صفحه توئیتر خود با اشاره به ویدئوکنفرانسی بودن این نشست، نوشته بود: «نشست مجازی شورای حکام آژانس اتمی برای ساعت ۱۰ صبح روز پانزدهم ژوئن برنامه‌ریزی شده است».

این در حالی است که «لارنس نورمن» خبرنگار نشریه «وال‌استریت‌ژورنال» مستقر در بروکسل روز جمعه در صفحه توئیتر خود از تلاش آمریکا برای صدور قطعنامه‌ای علیه ایران از طریق نشست روز دوشنبه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied