شمانیوز
شما نیوز

حبیب‌زاده در گفتگو با شمانیوز:

حماس اسرائیل را به اضمحلال نزدیک کرد

کارشناس سیاسی گفت: حماس با تکیه بر مقاومت توانست علاوه بر حفظ عزت و کرامت مردم فلسطین، اسرائیل را یک مرحله دیگر به اضمحلال نهایی نزدیک کند.

حماس اسرائیل را به اضمحلال نزدیک کرد

قاسم حبیب‌زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، با بیان اینکه آرایش سیاسی حاضر بیانگر صف‌آرایی پنج طیف سیاسی_رسانه‌ای مقابل یک جریان است، گفت: طیف فتنه، کارگزاران سازندگی، فرقه انحراف، دولت مستقر و حامیان او و در نهایت امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه در ائتلافی نانوشته مقابل جریان انقلابی قرار گرفته اند و به جز فرقه انحراف، مابقی میتوانند روی یک نامزد توافق کنند.

 

وی افزود: هر کدام از آنها ظرفیت و شیوه های عمل منحصر به خود را دارند و جریان انقلابی باید در مقابل هر یک از آن‌ها هوشمندانه عمل کند و قلوب مردم را به سمت خود جلب کرده و افکار آنها را اقناع کند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرشنان کرد: کاری که مشکل، اما قابل تحقق است به شرطی که همه اعضا و طرفداران جریان انقلابی، نقش خود را در جلب مشارکت گسترده و آگاهانه ایفا کنند.

حماس اسرائیل را به اضمحلال نزدیک کرد

حبیب‌زاده درباره پیروزی حماس گفت: حماس برعکس ساف که خط سازش با اسرائیل را در پیش گرفت، به مقاومت تکیه کرد و امروز توانست علاوه بر حفظ عزت و کرامت مردم فلسطین، اسرائیل را یک مرحله دیگر به اضمحلال نهایی نزدیک کند.

او عنوان داشت: روش مقاومت درسی است که حماس از ملت ایران گرفت چرا که وقتی مشاهده کرد خط سازش ساف (سازمان آزادیبخش فلسطین به رهبری عرفات و امروز محمود عباس) مردم فلسطین را از آزادی قدس دور می‌کند، به خط مقاومت روی آورد و امروز تحمیل اراده خود به اسرائیل را جشن می‌گیرد.

 این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همان زمزمه هایی که ساف را به سازش و خفت و دوری از آزادی فلسطین کشاند، در ۸ سال گذشته از برخی قلمها و زبانها در داخل ایران تراوش کرد و حتی با وجود عیان شدن عاقبت آن در برجام و فریبکاری آمریکا و غرب، باز هم بر همان روش اصرار می‌کنند، خطی که علاوه بر خسارت محض شرافت و عزت ملت ایران را نیز به تاراج می برد.

انتهای پیام/*

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied