شمانیوز
شما نیوز

مجید صالحی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد + فیلم

مجید صالحی بازیگر معروف، مهران مدیری را در برنامه اینترنتی امشو با تیکه های جنجالی با خاک یکسان کرد در زیر ببینید...

مجید صالحی مهران مدیری را با خاک یکسان کرد + فیلم

مهران مدیری کمدین محبوب کشور است . مهران مدیری این روز ها اجرای برنامه دورهمی را برعهده دارد . مهران مدیری در دورهمی حسابی توانسته مخاطب جذب کند . تیکه جنجالی مجید صالحی به مهران مدیری در دورهمی حسابی جنجال ساز شد...

 

 

 

بیوگرافی خواندنی مهران مدیری

مهران مدیری , کارگردان, بازیگر, خواننده و مجری است . او متولد 18 فروردین ماه 1346 در تهران می باشد. از دوران تحصیل تا شرکت در جبهه و آغاز فعالیت کارگردانیش را در سایت شمانیوز می خوانید .

 

;v_kh

 

مهران مدیری زاده‌ی ۱۸ فروردین 1346 در جنوب تهران اصالتاً اراکی است. مهران مدیری سید طباطبایی است و  مهران مدیری از 16 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری ، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است.مهران مدیری آخرین و چهارمین فرزند خانواده است .پدرش بر اثر سکته از دنیا رفتهو مهران مدیری از نظر اخلاق و چهره کاملا شبیه پدرش است.

 

چکیده بیو گرافی مهران مدیری 

  • نام : مهران
  • نام خانوادگی : مدیری
  • تاریخ تولد : 18 فروردین 1346
  • محل تولد : تهران
  • وضعیت تاهل : متاهل 
  • محل زنگی : قیطریه 
  • فرزندان : فرهاد و شهرزاد
  • فعالیت : در حال حاضر مجری دور همی 

 

کودکی مهران مدیدی تا رفتن به جبهه

درکودکی دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق بنشیند، کتاب هایش را ورق بزند، اسمهایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد، او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد. تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند.

 

00

 

 

ماجرای حضور مهران مدیری در عرصه دفاع مقدس 

«مهران مدیری» با حضور در برنامه «مثلث شیشه‌ای» برای نخستین بار از حضور خود در عرصه دفاع مقدس سخن گفت. رشید پور مجری برنامه که مدیری را در برنامه مثلث شیشه‌ای دعوت کرده بود در اواسط این برنامه دلیل این دعوت را در این روز آشکار کرد.

او با نشان دادن عکسی از مهران مدیری در جبهه از او درباره این عکس پرسید و مهران مدیری برای نخستین بار از حضور خود در عرصه دفاع مقدس سخن گفت.

 

 

0

 

او با معرفی افراد درون عکس گفت که این عکس متعلق به سال 64 درشهر پاوه است در آن دوران هم می‌جنگیدیم و هم تئاتر اجرا می کردیم . این عکس متعلق به اتاقکی است که پس از تمرین در آن به سنگرها می رفتیم و بازی می‌کردیم.

او درباره مهم‌ترین ویژگی ایرانی‌ها و فضای ایران در دوران دفاع مقدس نیز گفت: مهم‌ترین ویژگی ایرانی‌ها عواطفی است که نسبت به یکدیگر دارند البته به شکل درست و به اندازه‌اش اما گاهی مبالغه‌ در این موضوع دردسر ساز است. تک تک بچه‌های جنگ عجیب بودند و بارها گفته شده است ولی آنچه که من از نزدیک دیده‌ام بسیار شگفت‌انگیز بودند به لحاظ باوری واقعی‌ای که از کاری که می‌کردند داشتند.

وی گفت: دستاوردهای بسیاری وجود دارد که همه را مدیون بچه‌های جنگ هستیم مخصوصا در مورد جانبازان و آزادگان البته دستاوردهایی هم هستند که به آنها نرسیدیم. من برنامه‌ای با عنوان «گفت و گوی انسانی» داشتم که نیمه کاره ماند و در آن با افراد زیادی صحبت کردم با جانباز، سارق مسلح، فرد اعدامی، زوج‌هایی که از یکدیگر جدا شدند و ... در این میان با دو جانباز قطع نخاعی صحبت کردم که در این میان از همه برایم تلخ‌تر بود.

 

دانشگاه لیبرتی آمریکا به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری داد

دانشگاه لیبرتی آمریکا American Liberty Universit  به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد.  مراسم اهدای دکترا به مدیری در   ( 12 June 211) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند. این مدرک به پاس فعالیت های هنری و انسانی مهران مدیری به او اهدا شده است.

 

ازدواج و همسرش

او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد

 

+علیرضا+بیرانوند

 

اولین کارگردانی مهران مدیری و مجموعه فعالیت هاش 

مجموعه پرواز 57 اولین کارگردانی وی بود و توانست در زمان خود به خوبی دیده شود . وی پس از آن در سال 72 مجموعه ساعت خوش را ساخت مجموعه ای که تحول بزرگی در عرصه طنز بود و بسیاری از بازیگران طنزی که هم اکنون ستاره شده اند با همین مجموعه شناخته شدند.

بعد از آن نیر مجدد چندین مجموعه دیگر را کارگردانی نمود از جمله سریالهای سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …

وی همچنین در شبکه نمایش خانگی چند مجموعه موفق از جمله قهوه تلخ را نیز کارگردانی نمود . مجموعه های قهوه تلخ,ویلای من,شوخی کردم,گنج مظفر و عطسه سریالهایی هستند که وی کارگردانی نموده است.

وی هم چنین در چند فیلم سینمایی از جمله : دایره زنگی,همیشه پای یک زن در میان است,دیدار,توکیو بدون توقف,پل چوبی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 

قهر مهران مدیری با تلویزیون

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

او مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

 

 

1 (1)

 

خداحافظی مهران مدیری با مجموعه های تلویزیونی

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

 

 

1

 

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری از سال 1379 حرفه خوانندگی را هم دنبال می کند. او خود تیتراژ برخی فیلم هایش را خوانده و صدای خوبی هم دارد. مهران مدیری در سال 1397 کنسرتی در برج میلاد تهران اجرا کرد که باوجود حواشی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او در این کنسرت آهنگ سوغاتی اردلان سرافراز که زنده یاد هایده خوانده بود را اجرا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied