شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید چیست؟ + فیلم

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید در ادامه این خبر بخوانید.

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید چیست؟ + فیلم

آریا عظیمی نژاد داوربرنامه پرمخاطب عصر جدید در خصوص ایست قلبی و به کما رفتنش توضیحاتی را داد که باعث شوکه شدن هواداران اریا عظیمی نژاد آهنگساز معروف کشورمان شد در ادامه برای کسب اطلاعات در خصوص ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید با شمانیوز همراه باشید. 

 

 

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید در گفتگویی از تجربه به کما رفتن خود و اتفاقات عجیب بعد از آن می‌گوید.


آریا عظیمی نژاد آهنگساز و داور برنامه عصر جدید در گفتگویی از تجربه عجیبش در زندگی گفت. او در این گفتگو عنوان می‌کند که چند سال پیش به سبب نارسایی قلبی به بیمارستان مراجعه می‌کند که در پی اتفاقاتی به کما می‌رود و مرگ را تجربه می‌کند. این آهنگساز در صحبت‌های خود در خصوص این اتفاق از اصطلاح «تجربه ناگوار و درخشان» یاد می‌کند؛ و اینکه تجربه‌ای بسیار عجیب را گذرانده است و صحبت از جزئیات این اتفاق برایش سخت است. از اینکه دیگر تغییری حاصل نمی‌شود و ادراک ما از خودمان تغییر می‌کند.

 

00

 

روایت شنیدینی آریا عظیمی نژاد، آهنگ ساز کشورمان از اتفاقی ناگوار و در عین حال شیرین در زندگی اش را مشاهده می کنید.

 

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد 

در این مطلب از ایران ناز به معرفی و بررسی بیوگرافی خواننده ,آهنگساز و داور برنامه عصر جدید آریا عظیمی نژاد میپردازیم. آریا عظیمی نژاد متولد 5 ازدیبهشت سال 1352 در شهر تهران است. او آهنگساز و نوازنده ساز سه تار است. او در سال 1372 در رشته موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شد.

 

آریا عظیمی نژاد یکی از داوران مسابقه برنامه عصر جدید است، او آهنگساز و خواننده است و بیشتر به دلیل آهنگسازی شناخته شده است. سریال پایتخت و فیلم میم مثل مادر از کارهای او است. در این مطلب از ایران ناز همراه ما باشید تا بیوگرافی کامل او را به شما ارائه کنیم.

 

 

;v_kh

 

 

شروع نوازندگی

او ساز سه تار را نزد پدربزرگش آموخت و سپس نزد استادانی مانند جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش، علی اصغر زندوکیل رفت. سپس نزد اساتیدی همچون فرهاد فخرالدینی، مصطفی کمال پورتراب اصول موسیقی را هم فرا گرفت.

 

کار حرفه ای ساخت موسیقی را از سال دوم دانشگاه با تئاتر شروع کرد و خیلی زود توانست در جشنواره های بین المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن شود.

 

آهنگسازی برای فیلم و سریال

این موقعیت ها باعث ورود او به عرصه سینما و تلوزیون شد و باعث خلق آثاری خوب از او شد. او موسیقی فیلم میم مثل مادر را ساخت و سپس موسیقی سریال او یک فرشته بود را ساخت. توانست به جمع آهنگسازی شناخته شده بپبوندد و نامزد بهترین موسیقی متن در جشنواره فیلم فجر شود و جایزه خانه سینما را برای فیلم هایی مانند میم مثل مادر، طلا و مس و فرزند خاک بگیرد.

 

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید + فیلم

 

او رای 20 سریال، 20 فیلم و تعداد 6 تئاتر آهنگسازی کرده است و چند فیلم کوتاه را هم آهنگسازی کرده است. سریال پایختت که بسیار پربیننده شد و چند سری از آن ساخته شد را هم آریا عظیمی نژاد آهنگسازی کرد و با بهره گیری از موسیقی فولکلول شمال و سپس جنوب توانست آثاری خاصی را ایجاد کند.

 

آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید

آریا عظیمی نژاد در کنار بشیر حسینی، امین حیایی و رویا نونهالی جزو داوران برنامه عصر جدید است که از شبکه سوم سیما پخش می شود. مجری این برنامه نیز احسان علیخانی است.

 

آهنگسازی برای سریال پایتخت

او درسال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر تولید آثار مهمی حضور داشته اسـت. او دراین سال در 5 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود رابه جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم آریا عظیمی‌نژاد دراین سال، فعالیت در فیلم شاهزاده روم، فعالیت در فیلم ع ش ق بعنوان موزیک ساز و فعالیت در سریال پایتخت ۳ بعنوان موزیک ساز محسوب می شود.

 

+علیرضا+بیرانوند

 

 

وی علاوه‌بر سریال پایتخت ۳، سال 1392 در 40 سالگی در سریال دودکش نیز فعالیت داشته اسـت. آریا عظیمی‌نژاد این‌بار با محمدحسین لطیفی کارگردان سریال دودکش و هنرمندانی چون هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی و سیما تیرانداز همکاری داشت. با این کـه آریا عظیمی‌نژاد را بیشتر بعنوان موزیک ساز می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده اسـت.

 

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید + فیلم

 

آهنگسازی برای خوانندگان معروف

او برای خوانندگان معروف ایرانی هم فعالیت داشته است که می توان به محمد اصفهانی، علیرضا عصارف حسین خواجه امیری و فریدون آسرایی اشاره کرد. از جمله کارهای او کـه با اقبالی فراوان روبه‌رو شد، ساخت موسیقی برای قطعه”آمدم ای شاه پناهم بده” با صدای استاد کریمخانی‌بود کـه برای بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان ساخته شد.

 

علاقه به موسیقی محلی

علاقه او به موسیقی محلی باعث شد تا یک مجموعه موسیقی از نواحی ایران را گردآوری کند و از آنها در ساخت موسیقی فیلم تاثیر بگیرد. او کنسرت های مختلفی را هم به صحنه برده است که می توان به کنسرت او در تالارهای تهران و انگلیس اشاره کرد.

 

فعالیت به عنوان خواننده

آریا عظیمی‌نژاد علاوه‌بر موزیک ساز بـه‌عنوان نوازنده و خواننده تیتراژ نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته اسـت. مهم ترین اثر وی در حرفه‌ی نوازنده، سریال قرعه اسـت. مهمترین اثر آریا عظیمی‌نژاد در حرفه‌ی خواننده تیتراژ، سریال جراحت اسـت. او سال 1388 در 36 سالگی برای فیلم طلا و مس بـه کارگردانی همایون اسعدیان توانست در 28مین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ شود.

 

شهرت در خارج از ایران

او در سال 1383 مقام دوم جشنواره موسیقی انگلیس در رشته موسیقی محلی با تکنولوژی سه تار را به دست آورده است. این اتفاق باعث شد که او با خانم جاسلین بوک آهنگساز و نوازنده پیانو آشنا شود و با هم کار کنند.

 

علایق آریا عظیمی نژاد

او بسیار کم صحبت می کند و حجب اخلاقی کـه دارد مانع از برون‌ریزی خشم اوست. او تنهایی رابه رفت و آمد‌های زیاد ترجیح می دهد و کمتر در جمع حاضر میشود اما برای دوستان و خانواده‌اش وقت زیادی می گذارد. آریا عظیمی نژاد درکنار رویا نونهالی، امین حیایی و سید بشیر حسینی داوری مسابقه عصرجدید را برعهده دارد.

 

ازدواج آریا عظیمی نژاد 

او ازدواج کرده است و متاهل است و حاصل ازدواج او یک فرزند پسر می باشد.

 

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید + فیلم

 

 

ناشنوا شدن آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در برنامه خندوانه گفت که 10 سال به طور کامل ناشنوا بوده است. او در مورد بیماری اش گفت : من در سن 20 سالگی متوجه آسیب دیدگی گوشم شدم و پس از مراجعه به دکتر به من گفتند که تا سال دیگر ناشنوا می شوی و باید کار موسیقی را کنار بگذاری و همین هم شد. من در سن 30 سالگی «کر» مطلق بودم و هیچ چیز را نمی شنیدم و تنها از روی لب خوانی متوجه جملات و حرف ها می شدم. اما بعد از 10 سال و دوندگی های زیاد روزی وارد مطب دکتری حاذق شدم و با روند درمان این دکتر شنوایی کاملم را به دست آوردم.

 

ماجرای ایست قلبی و مرگ آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید + فیلم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی بود آقای عظیمی نژاد خیلی انسان بزرگی هستند خداوند حفظشون کنه

  • ⚘⚘⚘

    سلام میشه اسم اون دکتر حاذق و بگید تا ماهم برای مشکلمون پیشش بریم
    ممنونم