شمانیوز
شما نیوز

تیکه جنجالی و سنگین مائده طهماسبی به بهاره رهنما و همسرش + فیلم

تیکه جنجالی مائده طهماسبی به بهاره رهنما و همسرش را در ادامه مشاهده می کنید.

تیکه جنجالی و سنگین مائده طهماسبی به بهاره رهنما و همسرش + فیلم

واکنش مائده طهماسبی به جمله ای عجیب از بهاره رهنما درباره همسرش را در فیلم زیر می بینید. مائده طهماسبی بازیگر و کارگردان ایرانی و همسر فرهاد آئیش است.

 

 

مائده طهماسبی متولد ۱۳۳۶ در بابل، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است.

پدر مائده طهماسبی پزشک و رئیس بیمارستان و تحصیلات مادرش سیکل بود. مائده طهماسبی دو برادر و یک خواهر دارد. وی همچنین عمه ی تازه بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

 

biography-maedeh-tahmasebi23

مائده طهماسبی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.  اولین بازی سینمایی مائده طهماسبی در سال ۱۳۷۸ با فیلم سینمایی دایره به کارگردانی جعفر پناهی بوده است.

 

ازدواج مائده طهماسبی با فرهاد آئیش:

فرهاد آئیش در آمریکا تحصیل می کرد و زمانی برای یک اجرای برنامه به آلمان سفر می کند و در آنجا با مائده طهماسبی آشنا می شود.

ارتباط آن ها سه سال به صورت دورادور طول می کشد تا جایی که یک شب فرهاد آئیش تصمیم می گیرد با مائده طهماسبی ازدواج کند و ساعت ۵ صبح با او تماس می گیرد و پیشنهاد ازدواج می دهد!

در ابتدا مائده طهماسبی فقط خندیده و فکر می کند که آئیش با او شوخی می کند اما در نهایت به او جواب مثبت می دهد .مهریه خانم مائده طهماسبی فقط ۵ سکه است.

 

فرهاد آئیش بازیگر، نمایش نامه نویس و کارگردان کشورمان است که 27 شهریور 1331 در تهران متولد شد و سالهای زیادی از عمرش را به مهاجرت به شهرها و کشورهای مختلف گذراند.

 

دلیل بچه دار نشدن این زوج از زبان مائده طهماسبی:

جرأت ندارم بچه دار شوم اما این آرمان من نیست. خوش شانسم همسری پیدا کردم که در این زمینه با من هم عقیده است. ترسی هست از بچه دار شدن و من و همسرم هم تمام دوره آزادیهایی که در زندگیمان داشته و داریم را با

بچه نداشتن در دوران پیری تاخت زده ایم. این آزادیها قیمتی دارد و قیمت آن بچه دار نشدن است. حساب کنید اگر بچه دار شوید دیگر نمی توانید هر مسافرتی که خواستید را بروید و مرتب باید با وضعیت کودک خود را هماهنگ کنید اما به هر حال بچه داشتن هم جذابیتهای خاص خود را دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ایرانی

    خوب گفتی دومت گرم