شمانیوز
شما نیوز

توهین داور عصر جدید به یکی از شرکت کنندگان حاشیه ساز شد + فیلم

به تازگی فیلمی از توهین بی شرمانه و بسیار بد یکی از داوران عصر جدید به شرکت کننده جوان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

توهین داور عصر جدید به یکی از شرکت کنندگان حاشیه ساز شد + فیلم

به تازگی فیلمی از توهین بی شرمانه و بسیار بد یکی از داوران عصر جدید به شرکت کننده جوان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

 

 

مسابقه «عصرجدید» از همان شروع فصل دوم بسیار قدرتمند ظاهر شده و حتی با وجود مشکلاتی که به خاطر شیوع کرونا با آن روبه‌رو بود، نسبت به فصل اول اثری جذاب‌تر و دیدنی‌تر است. به تازگی عکسی از داوران این برنامه در حال صرف ناهار منتشر شده است که فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت نکردند.

با وجود جذابیت فصل دوم اما احسان علیخانی کماکان تلاش می‌کند با تکه‌پرانی و شوخی‌های بی‌مورد شرایطی به وجود آورد که توجه مخاطبان بیش از پیش جلب شود. تکه‌پرانی‌ها و شوخی‌هایی که بیشتر به ضرر برنامه تمام می‌شود و شرکت‌کنندگان و مخاطبان را آزرده می‌کند. در قسمتی از مسابقه که روی آنتن رفت آریا عظیمی نژاد یکی از داوران برنامه توهین بسیار بدی به شرکت کننده جوان کرد.

 

 

تمسخر جای افتخار در عصر جدید

سما برهانی از جمله شرکت‌کنندگان موفق فصل اول «عصرجدید» بود که تصمیم گرفت برای بار دوم در فصل جدید هم حضور داشته باشد. او این‌بار در مقام معلم به همراه شاگردانش روی سن آمد و با اعتمادبه‌نفس بالایی شروع به معرفی شاگردانش کرد. درست بلافاصله بعد از پایان معرفی، علیخانی به شوخی گفت:«چه با کلاس!» برهانی توجهی نکرد و به صحبت‌هایش ادامه داد. درحالی که داشت توضیح می‌داد که در قسمت اول برنامه قرار است چه کاری انجام دهند، علیخانی توی صحبت‌هایش پرید و گفت:«چی شد؟ قهر کردی؟»

برهانی سکوت کرد اما بعد مجددا حرفش را پی گرفت اما علیخانی باز هم اجازه نداد حرفش را کامل کند و با لحن شوخی وسط حرفش پرید و گفت:« شبیه خانم معلم‌ها شدی قشنگ. تو یک سال چقدر رشد کردی. الان کاملا بزرگ و بالغ شدی.» سما با افتخار گفت بعد از «عصرجدید»، معلمی را شروع کرده اما علیخانی زد زیر خنده و گفت:

«سال دیگر می‌توانی با نوه‌هایت بیایی.» این درحالی است که سما برهانی به عنوان فینالیستی که به مقام خوبی در فصل قبل رسیده بود حالا می‌توانست مایه افتخار برنامه باشد و علیخانی می‌توانست از این افتخار به نفع برنامه استفاده کند اما حتی اجازه صحبت کردن به او نداد. در پایان هم وقتی سما گفت که بعد از عصرجدید خیلی بزرگ شده، علیخانی باز هم با شوخی گفت:« میدونی چه تغییری کردی؟ مثل تغییری که نرگس محمدی توی ستایش ۲ کرد. با یک عینک از دانش‌آموز تبدیل شده به معلم میگی بزرگ شدم.»

 

 

مصداق کودک‌آزاری در عصر جدید

ماجرای دوم زمانی اتفاق افتاد که قرار بود رویا نونهالی عددی بگوید و یکی از اعضای گروه دنباله آن را ادامه دهد. سما گفت تا وقتی نونهالی نگوید کافی، او به حساب کردن ادامه می‌دهد. نونهالی بعد از چند عدد گفت کافی است اما علیخانی دست برنداشت و گفت باید ادامه دهد. پسربچه مدام دنباله اعداد را حساب می‌کرد و علیخانی لبخند می‌زد.

از یک جایی به بعد گوشی تلفن را برداشت و با بهرام عظیم‌پور تماس گرفت و شروع به صحبت کرد. بعد گوشی را گذاشت و تکیه‌ داد و خندید. تا زمانی که آریا عظیمی‌نژاد به او خرده نگرفت و نگفت که این حرکت مصداق کودک‌آزاری است از این حرکت دست برنداشت! این درحالی است که مبنای اصلی انتخاب، رای داوران است و لزومی ندارد علیخانی با یک شرکت‌کننده تیزهوش تا این حد شوخی کند!

 

 

تمسخر حال بد شرکت‌کننده در عصر جدید

ماجرای بعدی زمانی اتفاق افتاد که یکی از دخترهای گروه صفحه‌ای که بشیرحسینی انتخاب کرده بود از ذهنش رفت و بلافاصله گفت که خسته است و پهلوها و شکمش درد می‌کند. علیخانی در ابتدا رفتار خوبی نشان داد و از او پرسید که آیا می‌خواهد بنشیند؟ یا برایش صندلی بیاورد؟

اما از یک جایی به بعد وقتی دختر به سوال علیخانی درباره اینکه دلش می‌خواهد برود بیرون؟ جواب رد داد، عصبانی شد و گفت:« خب همه درها رو روی ما بستی چه غلطی باید بکنیم؟ سر کاریم؟» وسط اجرای دیگر اعضای گروه، دختر گفت که حالا به یادش آمده و می‌تواند بگوید. علیخانی به او گفت:« جان مادرت اذیتمان نکن!» و بعد در پایان جلوی همه گفت که مریضی، فیلمش بوده و الکی می‌گفته آی قلبم!

در اکثر تلنت‌شوهای مشابه «عصرجدید»، برنامه به طور کامل توسط داورها اجرا می‌شود و عملا چیزی به اسم مجری داخل استودیو وجود ندارد.

در این برنامه از آنجایی که علیخانی، تهیه‌کنند‌گی برنامه را به عهده گرفته است ترجیح داده تا خودش هم داخل استودیو باشد و برنامه را اجرا کند اما متاسفانه بعضی از رفتارهایش بیشتر از اینکه به عنوان یک مجری، پیش‌برنده‌ مسابقه باشد، مخل کار شرکت‌کنندگان است. طبیعتا وظیفه مجری این است که وقتی دختربچه‌ای مقابل چشم چهار داور مشهور و آن همه تماشاچی هول کرده، اعتمادبه‌نفس را به او برگرداند نه اینکه شوخی کند و حال روحی او را بیشتر به‌هم بریزد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۷۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied