شمانیوز
شما نیوز

توهین ناپسند مهران مدیری به رامبد جوان در دورهمی جنجال به پا کرد + فیلم

مهران مدیری این شب ها با دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است. به تازگی ویدئویی از توهین ناپسند و آشکار او به رامبد جوان منتشر شده است.​

توهین ناپسند مهران مدیری به رامبد جوان در دورهمی جنجال به پا کرد + فیلم

ویدئویی از تهمت و توهین زدن مهران مدیری به رامبد جوان را در برنامه دورهمی که به تازگی منتشر شده است، مهران مدیری از کمدین های مشهور است. مهران مدیری این شب ها با دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است. به تازگی ویدئویی از توهین ناپسند و آشکار او به رامبد جوان منتشر شده است.​ مهران مدیری در برنامه «دورهمی» از راز بزرگ این برنامه پرده برداشت.

 

افشاگری مهران مدیری درباره یک راز دورهمی

شب گذشته (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت)، مهران مدیری، مجری برنامه «دورهمی» درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و از نحوه دعوت مهمانان روی صحنه صحبت کرد. بعد از شیوع کرونا، مدیری تصمیم گرفت که به جای مهمانان واقعی از تصاویر آرشیوی آنان استفاده کند، اما در هر قسمت از برنامه از یک خانم و یک آقا درخواست می‌کرد تا روی صحنه بیایند و به سوالات او پاسخ دهند. در بخشی از برنامه که مهران مدیری مشغول خواندن نظرات کاربران در فضای مجازی اینستاگرام بود، با کامنت یکی از مخاطبان روبه رو شد، که در آن نوشته بود، مدیری تو از دیوید کاپر فیلد هم عجیب‌تری، تصاویر مهمانانت آرشیویست، اما آن‌ها را روی صحنه می‌آوری. مدیری هم در پاسخ به این نظر گفت: «ایشان درست می‌فرماید، این تصاویر آرشیوی است اما از چند مهمان خواهش کردیم به این برنامه بیایند و با فاصله ۱۷ متری از هم بنشینند، کلا هفت، هشت نفر آدمیم که دورهمی، برنامه «دورهمی» را می‌چرخانیم. »

 

مهران مدیری چطور به اینجا رسید؟

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

 عکس های مهران مدیری, سریالهای مهران مدیری

 

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مهران مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود.پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست. بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند.

 

پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود. نوع نگاه مهران مدیری به طنز سبب مشکلاتی با برخی روزنامه‌های محافظه‌کار مانند کیهان شد . به هر رویه این مجموعه آغازگر حرکت جدید و معرفی بازیگران جدیدی در عرصه طنز شد.

 

حواشی بزرگ مهران مدیری در دوره کار

تبدیل شدن بازیگران جوان ساعت خوش به ستاره‌های تلویزیون، چندان در آن برهه زمانی خوشایند مدیران تلویزیون نبود. ساعت خوش در اوج، یکمرتبه به پایان رسید. این تصمیم اتفاقی برای خود بازیگران هم عجیب بود.

پس از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده است. سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال به موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.

در نیمه دی ماه ۱۳۸۹ فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید برنامه‌های ماهواره‌ای در فضای وب، و همچنین به‌صورت لوح فشرده منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک‌ها در محیط وب فارسی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، اما کسی نمی‌دانست متعلق به کدامیک از آثار مدیری است.

در سال ۱۳۹۱ مهران مدیری ساخت مجموعه‌ای جدید را برای پخش در شبکه نمایش خانگی با نام ویلای من شروع کرد. تیم بازیگران و سازندگان این مجموعه اشتراک زیادی با قهوه تلخ داشت. تولید این مجموعه با سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» از ۲۰ آبان ماه در منطقه ازگل کلید خورد. ویلای من از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شد و به تعدادی از خریداران نسخهٔ اصلی این مجموعه، به قید قرعه جوایزی، از جمله سه ویلا در شمال ایران، اهدا شد. این مجموعه در جذب مخاطبان نتوانست به موفقیت قهوه تلخ دست پیدا کند.

پس از پخش تیزرهای انیمیشن تهران ۱۵۰۰ درسال ۱۳۹۲ با وجود آن که مهران مدیری در نقش یک بازی کرده بود، معلوم شد که هیچ اشاره‌ای به وی نشده است. تهیه کننده این مجموعه در واکنش به این موضوع عنوان کرد، به دستور بازرگانی صدا و سیما، نشان دادن تصویر مهران مدیری و حتی پخش صدای او و اشاره به نامش ممنوع است.

زندگینامه مهران مدیری، تصاویر مهران مدیری

در دی ماه سال ۱۳۹۲ مهران مدیری ساخت مجموعه جدیدش را با نام شوخی کردم…! آغاز کرد. این سریال برخلاف سریال‌های قبلی از داستان آیتمی سرچشمه می‌گرفت و هر قسمت موضوع خاصی داشت و به یکی از معضلات جامعه چنگ می‌زد. این سریال با طیف وسیعی از بازیگران طنز همراه بود(۶۷ بازیگر). در حالی مهران مدیری در این سریال مجری گری کرد که از آخرین تجربه او در این زمینه در مجموعه طنز ۸۰، دوازده سال گذشته بود. مهران مدیری در سال ۱۳۸۷ در برنامه مثلث شیشه‌ای زمانی که مجری برنامه، رضا رشیدپور، از وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در آینده کاری بسازم که هم طنز باشد و هم معضلات جامعه را بیان کند حالا به نظر می‌رسد شوخی کردم همان کاری باشد که مدیری در سال ۸۷ حرفش را می‌زد.

در آخرین لحظات سال ۹۲ در شبکه ۳سیما در برنامه ۳ ستاره که مهران مدیری نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال‌های برره و مرد هزار چهره شده بود در این برنامه حاضر شد و بعد از ۶ سال دوری از تلویزیون دوباره به جعبه جادویی برگشت و دو جایزه دریافت کرد.

 

بازگشت پرسروصدای مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در این برنامه گفت در اوایل سال ۹۳ به تلویزیون برمی‌گردد به سه دلیل:

* من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

* شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب ۷۰ میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب ۳ میلیونی که این منو آزار داده تو این سال‌ها.

* برای این که احساس می‌کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می‌آد و فکر می‌کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

مجموعه تلویزیونی در حاشیه با نام سابق «اتاق عمل» ساخت آن به کارگردانی و بازیگری، طراحی صحنه و لباس مهران مدیری از مهر ۱۳۹۳ آغاز شد. از ابتدا با حاشیه‌هایی (مخالفت گسترده از سوی نهادهای حامی پزشکان) در ساخت همراه بود و مدتی هم ضبط و تصویربرداری آن متوقف شد که بدنبال این حاشیه‌ها با تغییراتی در متن فیلمنامه از شش فروردین ۹۴ شروع شد. این مجموعه تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت به تلویزیون است.

سال ۱۳۹۴ مهران مدیری خبر از سریالی با نام «عطسه» داد. گفته می‌شد سریال «عطسه» شامل آیتم‌های مختلف طنز می‌باشد که دارای موضوعات اجتماعی است و دارای ۱۰ قسمت می‌باشد که قرار بود در هر بازهٔ زمانیِ مشخص (۲ هفته یکبار) از هفتهٔ اول تیرماه، یک قسمت از آن وارد شبکه نمایش خانگی شود.

مجموعه دورهمی با نام اولیه زعفرون در نوروز ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این مجموعه به سرعت توانست مخاطبان را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند به زودی جای خندوانه رامبد جوان را خواهد گرفت.مهران مدیری در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • م

    مهران مدیری رو دوست دارم

  • نمیگم

    سلطان مدیری

  • امید

    آقای مدیری واقعاهنرمنداست

  • مهدی موسوی

    آقای مدیری بهترین هستش و صمیمیت خاصی با جناب آقای رامبد جوان داره

  • سوزان

    مهران مدیری مردی فرهیخته با معلومات کامل گمان نکنم رقیب داشته باشه بسیار پخته و جا افتاده است که تا بحال دست کسی آتو نداده !
    بسیار قابل تحسین هستن👌

  • بیتا

    مدیری عشقه عششششششششق

  • ناشناس

    آقای مدیری ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤تابینهایت درقلب ما جای دارین انشالاه عمرطولانی داشته باشین تا ازوجودبرنامه های زیبای
    شما بهرمندشویم وچهره همیشه ماندگار شمارودر قلب وذهن مان به یادگار داشته باشیم .