شمانیوز
شما نیوز

سایکو پارتی مختلط در جنگل های شمال با بوی کرونا ! + فیلم

رقص مختلط دختران و پسران شیطان پرستان در جنگل های شمال که فیلم آن بازتاب گسترده ای داشته است چه پشت پرده ای دارد.

 سایکو پارتی مختلط در جنگل های شمال با بوی کرونا ! + فیلم

شیطان پرستی  در  ایران  یک پدیده ی وارداتی از کشور های غرب است که از سوی بسیاری از ایرانیان مورد نکوهش قرار می گیرد.

 

 

انتشار فیلم شیطان پرستی که در آن دختران و پسران به علت استعمال مواد مخدر به رقص  در میان درختان جنگل های  شمال  که روی آن ها نشانه هایی  عجیب و غریب  نصب کرده اند پرداخته اند.

 

این نوع مراسم نگرانی های بسیاری رابه وجود آورده است خبرنگار  در تحقیقات خود به پشت پرده این نوع رقص و مراسم شاخه ای از  شیطان پرستی  دست یافته است.

 

بررسی ها نشان می دهد رقصندگان این مراسم شیطانی معتادانی هستند که با آرزوهای گمشده تحت هدایت یک لیدر به میان جنگل ها و بیابان ها رفته و نمادهای شیطانی و البته نمادی از شخصیت های کارتونی را روی درختان یا جاهای قابل روئیت  آویزان می کنند و با خوردن قارچ سمی که اگر مدیریت نشود مرگ آنها را رقم می زند برای سوزاندن انرژی به رقص و پایکوبی می پردازند و در خیال و توهم به آرزوهایشان در قالب شخصیت های مورد علاقه خود می رسند یا اگر عشق پرواز داشته باشند در توهم به آن می رسند.

 

مراسم سایکو پارتی چیست؟

مراسم  سایکو پارتی  مراسمی است که دختران و پسران در آن از انواع  مواد مخدر  مانند،  ال اس دی ،  قارچ سمی،  و مواد هایی نظیر این نوع استعمال می کنند که حتما باید داخل این مراسم یک لیدر وجود داشته باشد تا مصرف کننده مواد مخدر دچار مرگ و آسیب هایی نظیر  خودزنی  یا خودکشی و توهم های کاذب و بی جا و سکته مغزی و قلبی نشوند.

 

قارچ سمی چیست؟

قارچ‌های سیلوسایبین که به  قارچ‌های روان‌گردان  و  قارچ‌های جادویی  magic mushrooms هم معروفند حاوی مواد ایندولیِ روانگردان هستند . حدود چهل نمونه از این قارچ‌ها تا کنون شناسایی شده ولی مهم‌ترین آنها Psilocybe cubensis است که در بازار سیاه به عنوان ماده مخدر به فروش می‌رسد . سابقه استفاده از این قارچ‌ها به حدی باستانی است که حتی در نقاشی‌های روی دیواره غار‌ها هم اثر این  قارچ‌ها  دیده میشود . در بعضی از  مراسم مذهبی  افراد بومی مناطق مختلف جهان هم از این قارچ‌ها استفاده میشده . به دلیل خاصیت توهم‌زایی آن احتمالاً افراد استفاده کننده یک سری شهود بصری و توهمی را تجربه میکرده‌اند و آنها را به موجودات فرازمینی نسبت می‌دادند.

 

ال اس دی چیست؟

اِل‌اِس‌دی  (LSD) با نام شیمیایی لایزرژیک اسید دی اتیل آمید (به انگلیسی: Lysergic acid diethylamide) که در فرهنگ عامه با نام اسید نیز شناخته می‌شود، معروف‌ترین سایکواکتیو در دسته روان‌گردان‌ها است. واژه  LSD  نخستین بار از کلمه آلمانی Lysergsäure diethylamid برگرفته شده است.

این ماده به‌طور گسترده برای  مصارف تفریحی  و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور معمول ال‌اس‌دی بلعیده یا روی زبان نگه داشته می‌شود. این دارو همچنین بر روی حبه قند یا بلاتر هم قرار داده می‌شود

 

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied