شمانیوز
شما نیوز

بازنشر

داور معروف عصر جدید ممنوع الکار شد + فیلم

رویا نونهالی با انتشار ویدیویی از دلایل ممنوع الکاری اش گفت وی با اشاره به مشکل پزشکی ای که برایش پیش امده بود در چند ماه گذشته از علت ممنوع الکار شدنش توسط پزشک گفت .

داور معروف عصر جدید ممنوع الکار شد + فیلم

مصاحبه جالب  رویا نونهالی  در مورد ممنوع الکاری و شرکت نکردن در عصر جدید را در ویدیوی زیر می بینید : 

 

 

رویا نونهالی (متولد 24 بهمن 1341 در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است . اصلیت رویا نونهالی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد.

نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند.

 

همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.
 
 
 
معرفی همسر رویا نونهالی رامین حیدری فاروقی
 
آقای حیدری فارغ التحصیل رشته کارگردانی و فوق لیسانس پژوهش می باشند بیشتر ایشان را با مستند های زیبایی که می سازند می شناسیم همچنین در کارگردانی و کار های مربوط به سینما تلویزیون نیز دستی در کار دارند.

 

آغاز فعالیت رویا نونهالی

آغاز فعالیت هنری رویا نونهالی از سال 1362 با بازیگری تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال 1366 با حضور در فیلم «یار در خانه و...» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال 1381 با مجموعه «خواب و بیدار» او را به اوج شهرت رساند. رؤیا نونهالی در سال 1395 جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

 

بیوگرافی و زندگینامه رویا نونهالی

نام : رویا

نام خانوادگی : نونهالی

متولد : 24 بهمن 1341

آغاز فعالیت هنری : 1362

همسر : رامین حیدری فاروقی

محل تولد : تهران

 

 

زندگینامه رویا نونهالی

رؤیا نونهالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

 

اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. رویا نونهالی در خانواده ای متدین پر از عشق بزرگ شده است وی می گوید سرچشمه این عشق پدر و مادرم هستند که این عشق به خانواده و دوست داشتن را به من و چهار خواهر دیگرم تزریق کرده اند.

 

بیوگرافی کامل “رویا نونهالی” + عکس همسرش

 

 

همسر رویا نونهالی

رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج پر از عشق یک دختر زیبا است . همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied