شمانیوز
شما نیوز

حمله تند و بی شرمانه امیر تتلو به مهران مدیری جنجال ساز شد + فیلم

اظهارنظر امیر تتلو درباره مهران مدیری و توهین و حمله شدید به او در فضای مجازی با واکنش کاربران رو به رو شد.

حمله تند و بی شرمانه امیر تتلو به مهران مدیری جنجال ساز شد + فیلم

امیر تتلو که همواره در فضای مجازی جنجال های فراوانی به پا کرده است تا حدی که اینستاگرام پیج او را برای همیشه بست، به تازگی در ویدئویی مهران مدیری را مورد حمله قرار داد در ادامه ویدئوی آن را می بینید. امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و کم کم نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. امیر تتلو در ۱۲ آذر سال ۱۳۹۲ بازداشت شد و پس از چند روز با قید وثیقه آزاد شد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

 

 
 
 
 

تتلو در ۲ شهریور ۱۳۹۵ دوباره بازداشت شد درحالی که در چند روز قبل از آن وی به دادسرا احضار شده بود.او پس از ۶۲ روز به قید وثیقه آزاد شد.

بازداشت تتلو در ترکیه + جزییات

 

امیر تتلو در ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای موسیقی ایران به‌طور موقت خداحافظی کرد و پس از مدتی کوتاه فعالیت‌های هنری خود را پی گرفت.

وی در سال ۱۳۹۷ پس از ناتوانی در کسب مجوز برای «فعالیت قانونی» در ایران به ترکیه رفت و در آن‌جا به فعالیت‌های هنری خود ادامه داد.

بازداشت تتلو در ترکیه + جزییات

بازداشت شدن تتلو در خارج از کشور

امیر تتلو تاکنون چندین‌بار با اتهام‌های گوناگون بازداشت و پس از مدتی آزاد شده‌است. و در نهایت در ۸ بهمن ۱۳۹۸ احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد. او گفت: «به علت پرونده‌های قضایی که برای تتلو در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.» نوریان همچنین افزود: «تتلو در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.» سرانجام تتلو پس از یک هفته بازداشت در روز ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ آزاد شد.

 
 
منبع : رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied