شمانیوز
شما نیوز

قهر احسان علیخانی با داور عصر جدید جنجال ساز شد + فیلم

احسان علیخانی از یکی از تصمیمات آریا عظیمی نژاد دلخور شد و با حالت قهر از او فاصله گرفت.

قهر احسان علیخانی با داور عصر جدید جنجال ساز شد + فیلم

احسان علیخانی از یکی از تصمیمات آریا عظیمی نژاد دلخور شد و با حالت قهر از او فاصله گرفت.

احسان علیخانی مجری عصرجدید است . احسان علیخانی سابقه مجری گری در برنامه های موفقی را دارد .  

احسان علیخانی از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است .جزئیات درگیری احسان علیخانی با داور جنجالی را در ادامه می بینید :

احسان علیخانی با حالتی جدی از آریا عظیمی‌نژاد پرسید که شرکت‌کننده باید چه کار دیگری انجام می‌داد تا به او امتیاز بدهی؟ و در واکنش به توضیح او، به سمتی دیگر رفت و گفت« با من حرف نزن»


 

این واکنش از شب گذشته تاکنون با عنوان « قهر احسان علیخانی با آریا عظمیمی‌نژاد» در فضای مجازی منتشر شده و کاربران را کنجکاو کرده است که بدانند آیا احسان علیخانی با داور مسابقه، به چالش جدی برخورده است؟

 

61666593

 

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

 

ac-image-0C1593685330CG

 

خصوصیت اخلاقی آریا عظیمی نژاد

آریا به خاطر حجب اخلاقی که دارد بسیار کم صحبت و کم رو است و این مانع برون ریزی خشم و هیجان اوست آرام بودن او باعث شده در جمع و دورهمی ها کمتر شرکت کنند ولی برای خانواده خود و دوستانش اوقات بیشتری را صرف می کند.

 

شروع فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد

نقطه شروع فعالیت هنری آریا عظیمی نژاد به سال 72 مربوط می شود که در رشته موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته می شود و در کنار اساتیدی همچون مصطفی کمال پورتراب و فرهاد فخرالدینی به یادگیری اصول موسیقی می پردازد. وی از سال دوم دانشگاه کار حرفه ای موسیقی را با موسیقی تئاتر شروع کرد و در زمان بسیار کمی توانست نامزد دریافت بهترین موسیقی در جشنواره های بین المللی تئاتر انتخاب شود.

 

b66015bb-8def-4916-a91b-075cfde671f8-862x1024

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۰۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ....

    عالی بود

  • علی

    خیلی خنده دار بود

  • ناشناس

    عصر جدید عااااااااالیه

  • پرهام

    خوبه