شمانیوز
شما نیوز

فیلم لورفته از آواز خواندن صبا راد بعد از مهاجرتش + فیلم دیده نشده

ویدئویی لو رفته از آواز خواندن مجری زن معروف تلویزیون با پوششی جنجالی پس از مهاجرت از ایران به ترکیه را در ادامه ببینید.

فیلم لورفته از آواز خواندن صبا راد بعد از مهاجرتش + فیلم دیده نشده

ویدئویی لو رفته از آواز خواندن مجری زن معروف تلویزیون با پوششی جنجالی پس از مهاجرت از ایران به ترکیه را در ادامه ببینید.

 

این خبر را بهمن بابازاده دقایقی پیش منتشر کرد و نوشت:

 

مانی رهنما از خوانندگان پاپ ایران در دو دهه اخیر به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر صبا راد مجری پیشین تلویزیون است که در پی حادثه سقوط هواپیما اوکراینی از کار در سازمان صداوسیما استعفا داد.

او شاگرد مرحوم بابک بیات بود. او برخلاف بسیاری از خوانندگان پاپ پس از انقلاب، صدایی یونیک داشت و ترانه‌های عاشقانه و اجتماعی او مورد علاقه بسیاری از جوانان قرار گرفت.

«تلخ است خبر ولی ⁧ مانی_رهنما⁩ هم به ترکیه مهاجرت کرد.
‌خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات.
‌اجرای قطعه «فردا که شد»، بوسه جنجالی روی صحنه از صبا راد(همسرش) و بازخوانی قطعه «طلای روسیاه» در انتخابات سال ۹۲ در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.»

 

 

 

مانی رهنما خواننده پاپ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد. 

مانی رهنما خواننده پاپ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد. همچنین بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی این خبر را تائید کرد و در توئیتر خود نوشت: تلخ است خبر ولی مانی رهنما هم به ترکیه مهاجرت کرد.

(تصویر) مانی رهنما، خواننده پاپ مهاجرت کرد

 

 

بهمن بابازاده نوشت :

«تلخ است خبر ولی ⁧ مانی_رهنما⁩ هم به ترکیه مهاجرت کرد.‌خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات.

‌اجرای قطعه «فردا که شد»، و بازخوانی قطعه «طلای روسیاه» در انتخابات سال ۹۲ در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.»

مانی رهنما برخلاف بسیاری از خوانندگان پاپ پس از انقلاب، صدایی یونیک داشت و ترانه‌های عاشقانه و اجتماعی او مورد علاقه بسیاری از جوانان قرار گرفت.

«صبا راد» مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما با انتشار عکس این خبر را تائید کرد.

 

زندگی خصوصی مانی رهنما و همسرش صبا راد +عکس های جذاب و دیدنی ...

مانی رهنما و همسرش صبا راد در دورهمی مهران مدیری

خواننده موسیقی پاپ درباره آشنایی با صبا راد گفت:آشنایی ما یکدفعه نبود و در یک سلسله مراتب رخ داد ، من و صبا در کارهای زیادی با هم همکاری داشتیم و من همیشه با صدای همسرم در برنامه صبحگاهی رادیو بیدار میشدم و به شوخی گفت گمان میکردم مخاطب همه حرفهای او من هستم.

 

 

مهریه صبا راد همسر مانی رهنما

مهریه متفاوت صبا راد یک کلام ا… مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است.

 

 

بیوگرافی مانی رهنما و همسرش صبا راد

پسر مانی رهنما

مانی رهنما از همسر اول خود جدا شده و یک پسر 17 ساله به نام پارسا دارد که پیانو کار میکند و از دوستان فرهاد مدیری پسر مهران مدیری است.

 

 

فعالیت هنری

در مهر ماه سال 1371 به نزد بابک بیات رفت و از همان جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد. در طی 6 سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال 1376 و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی.

 

 

جایزه بهترین خواننده

در سال 1377 و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. در سال 1377 آلبوم «مرسدس» و در سال 1378 آلبوم «فصل پرواز» 

 

 

بیوگرافی “مانی رهنما” و همسرش + عکس پسرش

آلبوم کجا به خنده میرسیم مانی رهنما

در سال 1380 آلبوم «آخرین غزل» به آهنگسازی داریوش تقی پور را منتشر ساخت. مانی رهنما در سال 1389 آلبوم "کجا به خنده می رسیم؟" را منتشر کرد. آلبومی پیانویی، با آهنگسازی خودش و تنظیم و نوازندگی آندره آرزومانیان با ترانه هایی از بابک صحرایی که از جمله آهنگهای موفق این آلبوم می شود به یه پیانو یه گل سرخ، تحملم کن و کجا به خنده می رسیم کرد.آلبوم کجا به خنده می رسیم به خاطر فضای خاصش و اینکه تمام آهنگهایش فقط با پیانو نوازندگی و اجرا شده اند یکی از آلبوم های خاص کارنامه هنری مانی رهنما بوده است. «کجا به خنده می رسیم» با صدای مانی رهنما و آلبوم «برف» با صدای فرهاد مهراد تنها آلبوم های پاپ ایرانی هستند که به صورت پیانویی به انتشار رسیده اند.

آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمود که آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied