شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از ماسک های عجیب داوران عصر جدید + فیلم

رونمایی از ماسک‌های جالب داوران و احسان علیخانی در برنامه عصر جدید را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

رونمایی از ماسک های عجیب داوران عصر جدید + فیلم

احسان علیخانی برای خودش و داوران برنامه عصرجدید ماسک های جالبی تهیه کرده بود.چهره داوران و احسان علیخانی پس از ماسک زدن را ببینید.

 

 

 

 ۲۸ تیر ماه سومین قسمت از مرحله دوم «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که در آن ماسک برای شرکت‌کنندگان اجباری شده بود.

در این قسمت حتی داوران نیز با نوعی از ماسک‌های مخصوص ظاهر می‌شوند که گرافیک آن بر اساس صورت خودشان همراه با لبخند طراحی شده است.

این ماسک‌ها که شکل و شمایل خاصی دارد برای رویا نونهالی، بشیر حسینی، امین حیایی و آریا عظیمی نژاد چهار داور برنامه و احسان علیخانی مجری طراحی شده است.

شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و به تاثیر از کرونا، تغییراتی به خود دیده است.

قسمت سوم به دو قسمت با دو اجرا تقسیم شده که به همراه آیتم‌هایی ویژه در دو شب پخش می‌شود و قسمت چهارم این برنامه نیز، شنبه و یکشنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

در این قسمت که پس از پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده است، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند و همچنین پنجمین اجرا به دلیل مثبت بودن تست کرونایی که در پشت صحنه پیش از ورود به استودیوی برنامه از شرکت‌کنندگان گرفته شد، از گردونه رقابت کنار گذاشته شد و به این ترتیب، قسمت سوم از دور دوم، تنها با چهار اجرا طی خواهد شد.

 

3502311

3502309

 

منبع: عصرایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied