شمانیوز
شما نیوز

تتلو لب هایش را تتو کرد + فیلم

خالکوبی‌های متعدد امیر تتلو برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.

تتلو لب هایش را تتو کرد + فیلم

خالکوبی‌های متعدد امیر تتلو  برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.  تتلو خواننده زیر زمینی و پرحاشیه ای است .  تتلو  در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است . پیج اینستاگرام  تتلو  تا به حال چندین بار از دسترس خارج شده است . عکس جنجالی و عجیب از  تتلو  را در ادامه می بینید : وی تتوی دیگری را به سر و صورت خود اضافه کرد و در فضای مجازی از آن رونمایی کرد.

 

تتلو

 

 

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند. 

 

 

 

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای “مائده هژبری” دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد “شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. ”

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف “خواننده مجهول الحال” یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است.

هژبری تاکید کرد که تتلو “با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند.”

 

آلبوم و دستگیری امیر تتلو

امیر تتلو در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی بعلت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد.

 

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied