شمانیوز
شما نیوز

امیر نوری ، پرویز پرستویی را رسوا کرد + فیلم دیده نشده

این فیلم را در این صفحه مشاهده کنید.

امیر نوری ، پرویز پرستویی را رسوا کرد + فیلم دیده نشده

در پی هک شدن صفحه اینستاگرام یکی از مجریان شبکه فارسی زبان خارج از کشور که مورد توجه برخی‌ قرار گرفته است چت‌های خصوصی این مجری با تعدادی از هنرمندان، در فضای مجازی پخش شده است. در این میان، چت او با هنرمند شاخص و موجهی مانند پرویز پرستویی از بقیه موارد، عجیب‌تر جلوه کرده است. در این ویدیو امیر نوری بازیگر مطرح ایرانی نیز به این ماجرا اشاره کرده و درباره این موضوع با برنامه ام شو مجید صالحی گفتگو می کند. پرویز پرستویی از ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبکه فارسی زبان خارجی را تشریح کرد که در ادامه می خوانید. پرویز پرستویی زادهٔ ۲ تیر ۱۳۳۴ است. پرویز پرستویی متولد شده در روستای چالو، استان همدان است.

 

 

 

 

پرویز پرستویی در ابتدای گفتوگوی تلفنی، با بیان مزایا و معایب فضای مجازی، به انتقاد از هتاکی‌های بی‌امان برخی از کاربران فضای مجازی پرداخت و گفت: صفحه اینستاگرام شخصی من، برعکس صفحات برخی دیگر که به مسائل شخصی می‌پردازند، نگاهی اجتماعی و انتقادی به مسائل دارد. واقعیت این است که من چندان اهل مصاحبه نیستم و صفحه مجازی‌ام را به فضایی برای انعکاس دغدغه‌های اجتماعی‌ام تبدیل کرده‌ام؛ تا از این طریق با مخاطبانم، تعامل داشته باشم. 

 

این بازیگر با ابزار دلخوری از برخی جریان‌ها و رسانه‌ها که بدون توجه به سابقه او، بی‌محابا و بدون دانستن بار کلمات، به وی حمله کرده‌اند به بیان ماوقع پرداخت.

 

وی گفت: چند سال قبل و در زمان اکران فیلم «بادیگارد»، مراسم بزرگداشتی برای من در ونکوور کانادا برگزار کرده بودند. بنا به دعوت برگزارکنندگان، راهی کانادا بودم که در فرودگاه، خبرنگاری از من درباره سردار سلیمانی پرسید. مدتی قبل در جلسه‌ای سه‌ساعته همراه با ایشان، فیلم را دیده بودیم. در کل نمایش فیلم، حواسم به واکنش‌های او بود تا این شهید را ورای شنیده‌های قبلی، بشناسم. به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود که از نظر سردار، جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست. فیلم این مصاحبه، پخش شد و آن ور آبی‌ها به من حمله کردند و حتی در ونکوور، علیه من به‌عنوان نماینده نظام، تجمع کردند. این ماجرا گذشت تا روزی که سردار سلیمانی شهید شد. همان روز، بدون اینکه کسی به من بگوید یا مصلحت‌اندیشی کنم، بر اساس احساسم همان فیلم را گذاشتم. زیر پست نوشتم منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود. همان‌هایی که امروز به من می‌تازند، تشویقم کردند و آن ور آبی‌ها هم فحش دادند. دقایقی بعد، اینستاگرام آن را حذف کرد ولی همان چند دقیقه کافی بود تا برخی رسانه‌ها، آن را بردارند.

 

همان شب، مجری خانم یکی از شبکه های خارج از کشور، در برنامه‌اش، این پست را نشان داد و علیه من حرف‌های تندی زد و گفت که جیره‌خوار نظام هستم. راه ارتباطی و شماره تماسی از او نداشتم، برای همین از طریق دایرکت اینستاگرام به او پیام دادم. به او محترمانه گفتم، پستی که برای سردار سلیمانی گذاشتم، کاملا نظر شخصی خودم بود و به توصیه کسی نبود. من برای دفاع از پستم درباره شهید سلیمانی، به سراغ او رفتم و گفتم برای این کار، پولی نگرفته‌ام. همان یک‌بار هم بود. متأسفانه تمام چت ما هم منتشرنشده و آن را تقطیع شده، نشر داده‌اند. 

 

پرویز پرستویی گفت: بعضی‌ها می‌گویند حیف از تو که نقش حاج کاظم را بازی کردی. من را محاکمه و اعدام کنید اما به «حاج کاظم‌ها»ی آژانس شیشه‌ای و «ذبیحی‌»های بادیگارد توهین نکنید. من با عشق و تمام وجودم این نقش‌ها را بازی کردم. 

 

وی در پایان بابیان اینکه ما همه در این نظامیم و برای این نظام کار می‌کنیم که چیز پنهانی نیست، گفت: اگر نقدی هم می‌کنم، در درون همین نظام است. نقدم به هدف اصلاح و دلسوزانه است و نه زدن ریشه. به خاطر جایگاهی که خدا لطف کرده و به ما هنرمندان داده، حس می‌کنم حرفم رساتر است و برای همین درباره مسائل مختلف مثل کرونا، سیل و زلزله، نکته هایی را می‌نویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.

 

ایده جالب پرویز پرستویی برای تنبیه خانم سلبریتی - جهان نیوز

 

 

 

خانواده

پرویز پرستویی بازیگر  65 ساله کشورمان در روستای چارلی کبودرآهنگ همدان در خانواده ای 5 نفره زاده شد.این بازیگر هنرمند اصالتی ترکی دارد.پدر او کشاورزی زحمتکش و مادرش خانه دار بود.

 

 زمانی که وی ۳ ساله بود به تهران مهاجرت کرد.پس از مهاجرت او به تهران دوران کودکی و نوجوانی خود را در یک خانه اجاره‌ای کوچک در محله دروازه غار سپری کرد اما با 11 هزار تومانی که مادرش در سال های زندگی مشترک خود جمع کرده بودند در تهران خانه ای دو طبقه با 5 اتاق خریدند.

 

تحصیلات

او در مدرسه صادقیه اسلامی در کوچه گمرک تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند.او  دارای مدرک درجه سه هنری (معادل لیسانس) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. بجز بازیگری فعال اجتماعی می باشد.

 

ازدواج

 پرویز پرستویی در سال 1360 وقتی 26 ساله بود با نسترن پرستویی ازدواج کرد. هیچ عکسی از همسر پرویز پرستویی منتشر نشده است و تیتر برخی سایت ها و کانال ها با عنوان پرویز پرستویی و همسرش کذب می باشد.

 

آنچهه دیگران می خوانند : درخواست عجیب مجری از سحر قریشی حین مصاحبه + فیلم

 

 

نقش جوانی پرویز پرستویی در "هم‌‌گناه" به پسرش رسید- اخبار فرهنگی ...

 

پسر پرویز پرستویی

 

فرزند

 ثمره این زندگی دو فرزند، یکی دختر بنام سمیرا و یک پسر بنام بهروز است. سمیرا فارغ التحصیل مددکاری بوده و متاهل است.

 

همبازی با پسرش

 پرویز پرستویی سال 98 در سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی وارد شبکه خانگی شد که نقش جوانی هایش را پسرش بهروز ایفا می کند

 

از فوتبال تا تئاتر

اوایل به شدت اهل فوتبال بود و مدتی هم دروازان تیم کارگردان شد، سپس از سال 1348 در 16 سالگی به مرکز رفاه نازی آباد رفت و شروع به آموختن تئاتر کرد

 

کارگری

در نوجوانی برای گذران زندگی مجبور بودم کارگری کنم، ساختمان مخابراتی که نزدیک خانمان می ساختند ما کارگرش بودیم و آرماتور بندی می کردیم روزها کار می‌ کردم و بعد از ظهر می‌ رفتم تئاتر تمرین می‌ کردم

 

تئاتر قاچاقی و دادگستری

 10 سال بدون اینکه خانواده ام بدانند در تئاتر کار کردم، جایزه می گرفتم اما جرات نداشتم آنرا به خانه بیاورم و پنهانی کار بازی می کردم سال 1360 هم وقتی 26 ساله بودم مدتی بعنوان منشی دادگستری کار کردم اما این شغل رو هم بخاطر تئاتر مدتی بعد کنار گذاشتم

 

 

آنچه دیگران می خوانند : تتلو ، محمدرضا گلزار را با خاک یکسان کرد + فیلم دیده نشده

 

 

واکنش پرویز پرستویی به بازیگر شدن پسرش +عکس | اقتصاد آنلاین

 

فعالیت در موسیقی

 استاد پرستویی حالا علاوه بر سینما در موسیقی هم حضور دارد او تاکنون بعنوان دکلمه خوان در سه آهنگ با خوانندگان مختلف همکاری داشت در سال 93 نیز زندگینامه خونه را بصورت صوتی منتشر کرد

 

حمایت از ظریف و سردار سلیمانی

پرویز پرستویی در گفت و گوهای مختلف هم از تیم مذاکرات هسته ای کشورمان تقدیر کرده و هم از سردار سلیمانی و مدافعان حرم.او اخیرا در میان دانشجویان دانشگاه آزاد شهر کرد گفت: «من بارها عرض کردم که جنگ هنوز ادامه دارد. اگر تمام می شد، حاج قاسم سلیمانی ها الان پشت میزها نشسته بودند؛ نه همچنان در سنگرها جان خودشان را در کف دستشان بگذارند.»

او در عین حال چندی پیش روی آنتن زنده یک برنامه تلویزیونی خطاب به عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه گفته بود: «با تمام وجودم به شما تبریک می گویم و به خودم هم تبریک می گویم که در مملکتی زندگی می کنم که قهرمانان ملی آن امثال شما و دکتر ظریف هستند.»

 

مرگم را هم تلویزیون پخش نکند

همانطوری که پیشکسوت عزیزمان ناصر ملک مطیعی را به تلویزیون بردند و برنامه ضبط کردند و اجازه پخش ندادند همانطور که زنده یاد ناصر چشم آذر رو به تلویزیون دعوت کردند و راه ندادند، همانطوریکه جعفر پناهی رو به کن نفرستادندهمانطور که بهروز وثوقی رو اجازه برگشت به خانه خودش، وطنش نمیدهد، من هم پا به آنجا نخواهم گذاشت و تاکید میکنم مرگم را هم از تلویزیون اعلام نکنند

 

خوانندگی

 پرستویی بعد از درخشش در فیلم بادیگارد سال 94 ابراهیم حاتمی کیا در سال 98 هم با فیلم مطرب و در نفش ابراهیم خوش لحن بسیار درخشید این فیلم با فروش 38/5 میلیارد تومان در گیشه پرفروش ترین فیلم تاریخ ایران شد، خوانندگی پرستویی با عایشه گل جوشن در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت

 

حواشی

تحریم صداو سیما توسط پرویز پرستویی

در حمایت از پوریا تابان یکی از مجریان قدیمی تلویزیون ضمن تبریک تولد به او گفت :

که اگر قرار باشد که صدا و سیما تو را برای همیشه از تلویزیون حذف کند من هم هیچگاه پایم را در تلویزیون نمی گذارم و تاکید می کنم که حتی تلویزیون نباید خبر مرگ مرا هم اعلام کنند!

بیانیه این هنرمند کشورمان بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران و جهان داشته است و بسیاری از مردم از او تمام و کمال حمایت کرده اند.

 

واکنش پرویز پرستویی به بچه دار شدن بدون دانش

 

انتقاد از برنامه دورهمی

وی با انتقاد از اتفاقات پیش آمده در برنامه های تلویزیونی ضبط شده با حضور ملک مطیعی گفت: آقای مهران مدیری شما هنرمند شایسته ای هستید و یک سوال از مهمان خود می پرسیدید که عاشق هستی؟ شما می دانستی که ناصر ملک مطیعی عاشق مردم است؟ چرا او را دعوت کردید و بعد تلویزیون به جایش طبیعت نشان داد؟ اینها که اختلاس نکردند. من از صدا و سیما سوال دارم که آیا او فقط فیلم علی عطشانی را بازی کرده؟ «فرمان» سینما نبوده که در سابقه کاری اش فقط به همان یک فیلم اشاره می کنید. آن «بالا »که مدام میگویید اجازه پخش نداده کیست و کجاست؟ چه شد که بعد از مرگ مشکل ندارد؟

پرستویی در پایان سخنانش افزود: ناصر خان رفت ولی شما را به وجدانتان قسم اهالی سینما، کمی بیشتر هوای هم را داشته باشیم. بگذارید نسل جدید که میآید قدر بداند. این شتر دم خانه همه می خوابد.

 

مجادله با بهروز افخمی

داستان اختلاف پرویز پرستویی و بهروز افخمی به ماه ها قبل از جشنواره فیلم فجر بر می گردد.در آبان ماه امسال افخمی در برنامه هفت در جواب انتقادات اینستاگرامی پرستویی از این برنامه او را به مناظره دعوت کرد.این ماجرا گذشت تا اینکه حین برگزاری جشنواره افخمی بار دیگر با کنایه سیمرغ پرستویی را مصلحتی توصیف کرد و درباره او گفت: «فکر می کند نقش های بی نمک و تکراری اش کفایت می کند.»

در مقابل این انتقاد هم پرستویی نامه ای نوشت و او را «کارگردان متوسط» خب کرد.این نامه هم بدون پاسخ نماند و بهروز افخمی در ستون خود در روزنامه هفت صبح نوشت: «به نظر می رسد آقای پرستویی کمی خودش را گم کرده.

 

صفحه اینستاگرام پرویز پرستویی

وی در اینستاگرام صفحه ای با آی دی parvizparastouei دارد.

 

کمپین نه به چهارشنبه سوزی

پرویز پرستویی در اینستاگرام کمپین «تحریم چهارشنبه سوری» راه انداخت که بازتاب وسیعی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت.او در صفحه شخصی خود نوشت: «دیگر پولمان را حرام ترقه ها و جنس های گوناگون شما [چینی ها] نمی کنیم.

چهارشنبه سوری جشن ماست.از امسال آتش درست می کینم از روی آن می پریم و شادی می کنیم.از امسال قاشق زنی می کنیم و به هم شیرینی می دهیم… » حالا این کمپین مورد توجه شهرداری هم قرار گرفته و بیلبوردهایی با همین مضمون، با تصویر پرویز پرستویی و یادداشت اینستاگرامی او در سطح پایتخت نصب شده است.

 

نگاهی به کارنامه بازیگری پرویز پرستویی - بلاگ نماوا

 

فعالیت حرفه ای ، رکوردار جوایز

پرویز پرستویی از حیث جوایز و افتخارات رکورد دارد است، علاوه بر انبوه جوایز خارجی وی با چهار سیمرغ بلورین رکوردار این جایزه در ایران می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نازنین

    نوری بر اثر حسادت با پرویز پرستویی بد شده درود خدا بر پرویز پرستویی

  • اسکویی

    هنرمندان مردمی را بسیار ارج می نهم بخصوص آقای پرستویی