شمانیوز
شما نیوز

توهین زشت خبرنگار به مهران مدیری جنجال آفرین شد + فیلم

توهین خبرنگار به مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.

توهین زشت خبرنگار به مهران مدیری جنجال آفرین شد + فیلم

فیلم توهین خبرنگار به مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید. مهران مدیری کارگردان و بازیگر سرشناس و پرطرفدار ایرانی است.مهران مدیری متولد  18 فروردین ماه 1346 در تهران می باشد.  در این گزارش می توانید از دوران تحصیل تا شرکت در جبهه و آغاز فعالیت کارگردانی مهران مدیری را در سایت شمانیوز می خوانید .

 

 

 

 

آنچه دیگران می خوانند : تتلو ، محمدرضا گلزار را با خاک یکسان کرد + فیلم دیده نشده

 

 

اولین کارگردانی مهران مدیری و مجموعه فعالیت هاش  

مجموعه پرواز 57 اولین کارگردانی وی بود و توانست در زمان خود به خوبی دیده شود . وی پس از آن در سال 72 مجموعه ساعت خوش را ساخت مجموعه ای که تحول بزرگی در عرصه طنز بود و بسیاری از بازیگران طنزی که هم اکنون ستاره شده اند با همین مجموعه شناخته شدند.

 

بعد از آن نیر مجدد چندین مجموعه دیگر را کارگردانی نمود از جمله سریالهای سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …

 

وی همچنین در شبکه نمایش خانگی چند مجموعه موفق از جمله قهوه تلخ را نیز کارگردانی نمود . مجموعه های قهوه تلخ,ویلای من,شوخی کردم,گنج مظفر و عطسه سریالهایی هستند که وی  کارگردانی  نموده است.

 

وی هم چنین در چند فیلم سینمایی از جمله : دایره زنگی,همیشه پای یک زن در میان است,دیدار,توکیو بدون توقف,پل چوبی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 

Mehran Modiri | Iranian actors, Successful people, Celebrities

 

آنچه دیگران می خوانند : فیلم لو رفته از دوچرخه سواری صبا راد و همسرش در ترکیه + فیلم

 

 

خداحافظی مهران مدیری با مجموعه های تلویزیونی

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

 

معدن اشعار

او حفظیات بی نظیر شعری هم دارد. تمام شعرهای خیام، بخش عمده ای از شعرهای سعدی و حافظ، همه کارهای لورکا، دو سوم آثار شاملو، شعرهای  نیما یوشیج بطور کامل، مادام شیمبورسکا و … را حفظ است.

 

برنامه دورهمی

مهران مدیری با مجموعه دورهمی از نوروز 95 وارد شبکه نسیم شد. برنامه دورهمی  که پخش آن از نوروز 95 شروع گردید نیز آخرین اثر تصویری وی به شمار می آید . وی کارگردانی,  اجرا  و خوانندگی تیتراژ این برنامه را بر عهده دارد. برنامه ای که توانسته در مدت زمانی کوتاه مخاطبین زیادی را جذب نماید که شاید حضور  مهران مدیری  یکی از دلایل اصلی اش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied