شمانیوز
شما نیوز

پیمان قاسم خانی ریحانه پارسا را با خاک یکسان کرد + فیلم لورفته

پیمان قاسم خانی ، شوهر سابق بهاره رهنما در مصاحبه ای اظهار نظر جالبی درباره ریحانه پارسا بازیگر حاشیه ساز این روزها داشت که در ادامه می بینید.

پیمان قاسم خانی ریحانه پارسا را با خاک یکسان کرد + فیلم لورفته

پیمان قاسم خانی ، شوهر سابق بهاره رهنما در مصاحبه ای اظهار نظر جالبی درباره ریحانه پارسا بازیگر حاشیه ساز این روزها داشت که در ادامه می بینید.

 

 

ریحانه پارسا  متولد 4 اسفند 1377 در تهران، در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بودهریحانه پارسا بازیگری است که با ایفای نقش لیلای سریال پدر شهرت یافت  ریحانه پارسا  بعد از پخش سریال پدر تصاویری که وی از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد انتقادات زیادی را برانگیخت  ریحانه پارسا  در جشن‌های مختلف سینمایی همچنان اصرار دارد با تیپ غیرمتعارف حاضر شود.ریحانه پارسا با  ادا و اطوارهای عجیب و غریب اش در جشنواره فیلم فجر جلب توجه کرده است:

 

چکیده ای از بیوگرافی ریحانه پارسا:

نام :  ریحانه پارسا

تاریخ تولد:  1377

ملیت :  ایرانی

محل تولد:  تهران

پیشه :  بازیگر

تحصیلات:  لیسانس بازیگری

فعالیت :  تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

 

61666593 - Copy

 

 

ازدواج ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با  مهدی کوشکی  ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.

 
 

ac-image-bV1591255797ig

61666593 - Copy

 

 

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.

آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی!" ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد.

او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد." پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است." وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

 

26012a98dda759d7ac62bd0f30054ce6

61666593

ac-image-bV1591255797ig

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied