شمانیوز
شما نیوز

آهنگ درخواستی حمید لولایی وسط برنامه زنده دردسرساز شد + فیلم

حمید لولایی بازیگر محبوب و با سابقه ایرانی در برنامه زنده شبکه سه در طی صحبتی از جواد یساری و عباس قادری آهنگ درخواست می کند که واکنش مجری برنامه را در این فیلم می بینید.

آهنگ درخواستی حمید لولایی وسط برنامه زنده دردسرساز شد + فیلم

حمیدلولایی بازیگر محبوب و با سابقه ایرانی در برنامه زنده شبکه سه در طی صحبتی از جواد یساری و عباس قادری آهنگ درخواست می کند که مجری برنامه از درخواست وی می ترسد. را در این فیلم می بینید. حمید لولایی بازیگر 65 ساله کشورمان بازیگری از خطه شمال کشور است.این هنرمند بزرگ شده محله عشرت آباد تهران است اما اصالتا اهل بندر کیاشهر رشت می باشد.

 

 

 

 

دوران کودکی

 آقای لولایی از زمان کودکی عاشق بازیگری بودند.با استفاده از جعبه پودر لباسشویی و چسباندن عکس و درست کردن ماسک برای صورت، بچه های محل را دور خودشان جمع می کردند و بازیگری و گویندگی انجام می دادند.

 

ازدواج

حمید لولایی سال هاست ازدواج کرده و متاهل است.

 

حمید لولایی در کنار همسر و دخترش + عکس

 

ماجرای آشنایی

 آقای لولایی در سال 1369 وقتی 35 ساله بود در یک مهمانی خانوادگی عاشق یک دختر خانومی شد و با او ازدواج کرد.

 

فرزند

ثمره این زندگی مشترک دو دختر به نام سارا و مریم است.یکی از دخترانشان به آلمان رفته و در آنجا تحصیل کرده استدختر دیگرم هم در ایران علوم آزمایشگاهی تمام کرده است،آقای لولایی میگوید آنها را به ورزش، موسیقی و ساز پیانو تشویق کردم اما علاقه شان به همان رشته های خودشان بود.

 

خصوصیات اخلاقی

لولایی همیشه به خاطر صداقت و روراستی اش زبانزد خاص و عام است.صبر و تحمل زیادی دارد و بسیار کم حرف است اما خودش را هیچ وقت دست کم نمی گیرد. خودش معتقد است حمید لولایی آدم بی آزاری است. اخلاق او در منزل بسیار عالی است بسیار دل رحم و مهربان است و بسیار علاقه دارد به دیگران ابراز محبت کند.

 

حمید لولایی از علت سه سال دوری‌اش از تلویزیون گفت- اخبار رسانه ها ...

 

بیماری روحی

 او به مدت 1/5 سال درگیر بازی در این سریال بود، بعد از پایان به علت اینکه به مدت زیادی در تیپ خشایار مستوفی بود دچار بیماری روحی و افسردگی شد.

 

 ورزش

ایشان عاشق سوار کاری هستند و فوتبال را خیلی دوست دارند.

 

تیم مورد علاقه

تعصب خاصی روی دو تیم پرسپولیس و استقلال ندارد اما به بازی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی علاقه مند است.

 

هنرمندان مورد علاقه

به بازی چارلی چاپلین علاقمند هستند، به بازی کردن پرویز پرستویی علاقه فراوانی دارند و از رضا عطاان به عنوان یک آدم خوش فکر و بسیار فروتن همیشه یاد می کنند.

 

فعالیت حرفه ای

 

ورود به دنیای بازیگری

 

آقاای لولایی در سال 57 وقتی 23 ساله بودند به علت علاقه اشان به کارگردانی در یک آموزشگاه در میدان فردوسی دوره دیدند و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کردند.

 

 

 

حمید لولایی به تلویزیون برمی‌گردد/ "شگفت‌انگیز است" به جای "از ...

 

شروع حرفه ای

 

 در سال 1358 بطور حرفه ای کار تئاتر را با دوستانی مثل مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کردم، سپس به سربازی رفتم و پس از بازگشت یک دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراندم. سپس در آموزش و پروش مدتی برای بچه ها تئاتر تدرس می کردم.

 

فعالیت حرفه ای

ورود به دنیای بازیگری

 

آقاای لولایی در سال 57 وقتی 23 ساله بودند به علت علاقه اشان به کارگردانی در یک آموزشگاه در میدان فردوسی دوره دیدند و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کردند.

 

 

 

حمید لولایی و روایت سه سال دوری‌اش از تلویزیون - ایسنا

 

شروع حرفه ای

 

 در سال 1358 بطور حرفه ای کار تئاتر را با دوستانی مثل مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کردم، سپس به سربازی رفتم و پس از بازگشت یک دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراندم.سپس در آموزش و پروش مدتی برای بچه ها تئاتر تدرس می کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied