شمانیوز
شما نیوز

کلیپ دیده نشده از انگلیسی صحبت کردن ماه چهره خلیلی + فیلم

کلیپ دیده نشده از انگلیسی صحبت کردن ماه چهره خلیلی را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

کلیپ دیده نشده از انگلیسی صحبت کردن ماه چهره خلیلی + فیلم

کلیپ دیده نشده از انگلیسی صحبت کردن ماه چهره خلیلی را در ادامه مطلب مشاهده می کنید. . ماه چهره خلیلی متولد 25 دی ماه 1355 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. ماه چهره خلیلی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی نوه پروین سلیمانی بازیگر قدیمی سینمای ایران میباشد.

 

 

 

ماه چهره خلیلی در فیلم چشمان سیاه

چشمان سیاه فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1381 میباشد.

 

خلاصه داستان: 

غزل دلاویز و سورنا در یک دانشکده تحصیل میکنند و هر دو شاعرند. غزل به علت ناراحتی چشمی از تحصیل در دانشگاه انصراف میدهد و بعد از مدتی بینایی اش را از دست می دهد. سورنا که نگران سرنوشت غزل شده به سراغ او می رود تا در درس های دانشگاهی کمکش کند و به تدریج بین آن ها علاقه ای ناگفته به وجود می آید و..فیلم چشمان سیاه در هشتمین دوره جشن منزل سینما حضور داشته است.

iLcK3gHDPkDe

 

ماه چهره خلیلی در سریال کلاه پهلوی

 

کلاه پهلوی پس از کیف انگلیسی، دومین سریال تاریخی سید ضیاءالدین دری است که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان برای اکران از شبکه اول سیما ساخت شده است. قسمت هایی از این فیلم در شهرک سینمایی غزالی و بخش هایی از آن در شهر ساوه تصویربرداری شده است.

 

خلاصه داستان:

فرخ باستانی جوانی ایرانی از طبقه فقیر جامعه پس از تحصیل در مدرسه دارالفنون استان تهران، برای ادامه تحصیل به پاریس میرود. پاریس در روزهای پس از جنگ جهانی اول شرایط سختی دارد. این اوضاع فشار زیادی به فرخ می آورد. او طی حوادثی با دختری ایرانی ـ فرانسوی به نام بلانش آشنا می شود…

Rd5XBak24gkL (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied