شمانیوز
شما نیوز

دستمزد نجومی آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید فاش شد + فیلم

آریا عظیمی نژاد داور محبوب و جنجالی برنامه عصر جدید طی مصاحبه ای با سامان احتشامی از دستمزد نجومی خود پرده برداشت.

دستمزد نجومی آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید فاش شد + فیلم

آریا عظیمی نژاد داور محبوب و جنجالی برنامه عصر جدید طی مصاحبه ای با سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز از دستمزد نجومی خود پرده برداشت.  آریا عظیمی نژاد آهنگساز و نوازنده چیره دست ایرانی برای سریال هایی همچون میم مثل مادر و پایتخت آهنگسازی کرده است آریا عظیمی نژاد متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ است. همچنین پدر آریا عظیمی نژاد جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می‌باشد.

 

 

 

آنچه دیگران می خوانند :

عصرجدید | سوتی وحشتناک و جنجالی داور عصرجدید سوژه شد + فیلم

 

جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

 

برادر آریا عظیمی نژاد

 نیما برادر آریا عظیمی نژاد نیز در عرصه نوازندگی فعالیت دارد و صدابردار و نوازنده سه تار می باشد وی نیز همچون آریا در وهله اول موسیقی را تحت نظر پدر و برادرش شروع کرد و بعد ها از راهنمایی ها و آموزشهای اساتیدی همچون کیوان میرهادی ، محمدرضا لطفی ، فرهاد فخرالدینی و پشنگ کامکار بهره مند شد.

 

5188507

ناشنوا شدن آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در برنامه خندوانه گفت که 10 سال به طور کامل ناشنوا بوده است. او در مورد بیماری اش گفت : من در سن 20 سالگی متوجه آسیب دیدگی گوشم شدم و پس از مراجعه به دکتر به من گفتند که تا سال دیگر ناشنوا می شوی و باید کار موسیقی را کنار بگذاری و همین هم شد. من در سن 30 سالگی «کر» مطلق بودم و هیچ چیز را نمی شنیدم و تنها از روی لب خوانی متوجه جملات و حرف ها می شدم. اما بعد از 10 سال و دوندگی های زیاد روزی وارد مطب دکتری حاذق شدم و با روند درمان این دکتر شنوایی کاملم را به دست آوردم.

 

wife-aria-aziminezhad-3

ازدواج آریا عظیمی نژاد

ازدواج آریا عظیمی نژاد به سال ها پیش برمیگردد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • آرام

    عالی