شمانیوز
شما نیوز

حمایت صبا راد از خواننده معروف لس آنجلسی جنجال به پا کرد + فیلم

صبا راد مجری تازه مهاجرت کرده که این روزها با استوری های مختلف خو در کانون توجهات قرار گرفته با انتشار یک فیلم جدید جنجال به پا کرد.

حمایت صبا راد از خواننده معروف لس آنجلسی جنجال به پا کرد + فیلم

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» بود صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.این مجری معروف بعد از مهاجرت از ایران حسابی حاشیه ساز شده است. صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

 

 

صبا-راد (1)

 

آنچه دیگران می خوانند : 

 

تیکه جنجالی احسان علیخانی به مسئولین در عصرجدید + فیلم دیده نشده

 

 

صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

 

مهاجرت صبا راد و همسرش

مانی رهنما ، خواننده ی مشهور پاپ، روز پنجشنبه با انتشار پستی در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام، به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش، صبا راد ، مجری سابق صدا و سیما خبر داد.

 

صبا-راد (2)

خداحافظی صبا راد

خداحافظی صبا راد از رسانه ملی این روزها از خبرهای داغ محسوب می شود. پس از سقوط هواپیمای اوکراینی صبا راد و یک تن دیگر از مجریان تلویزیون از رسانه ملی خداحافظی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied