شمانیوز
شما نیوز

دعوا و عصبانیت شدید مریم امیرجلالی با مجری معروف جنجالی شد + فیلم

مریم امیر جلالی با حضور در برنامه چهل تیکه از ماجرای بازیگر شدنش گفت: برای سریال "زیر گنبد کبود، درطبقه پایین منزل ما فیلمبرداری می کردند، من هم سر کار می رفتم و...

دعوا و عصبانیت شدید مریم امیرجلالی با مجری معروف جنجالی شد + فیلم

مریم امیرجلالی متولد 1328 در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. مریم امیر جلالی با حضور در برنامه چهل تیکه از ماجرای بازیگر شدنش گفت: برای سریال "زیر گنبد کبود، درطبقه پایین منزل ما فیلمبرداری می کردند، من هم سر کار می رفتم و روزهای 5 شنبه و جمعه که تعطیل بودم، پشت صحنه این فیلم می رفتم و برای عوامل فیلم قهوه ترک درست می کردم و خوشحال بودم از این که آن ها در آنجا کار می کنند و از نزدیک آن ها را می بینم. مریم امیر جلالی مهمان برنامه چهل تیکه از شبکه نسیم بود.  پاسخ مجری برنامه چهل تیکه به حرف های مریم امیر جلایی درباره دلتنگی برای فرزنداش با واکنش تندی از جانب این بازیگر روبرو شد. چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است. 

 

 

 

همچنین بخوانید : 

سوتی وحشتناک مجری زن تلویزیون سوژه فضای مجازی شد + فیلم جالب

 

مریم امیرجلالی: دستمزد واقعی‌ام را از مردم گرفته‌امدختر مریم امیرجلالی

 

مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

 

بیوگرافی کامل مریم امیرجلالی + تصاویر

 

شروع فعالیت بازیگری مریم امیرجلالی

 

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

 

مریم امیرجلالی قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد.

 

فیلم) آواز غم‌انگیز مریم امیرجلالی برای فوت گرجستانی | ساعدنیوز

 

بازی زیبای مریم امیرجلالی در سریال خانه بدوش رضا عطاران در سال 1383 مورد استقبال مردم قرار گرفت و از وی چهره شناخته شده ای ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سکینه

    سلام خوبی خانم جلالی عشق تک تک بازی های تو هستم بخدا چقدر دوست دارم تورو از نزدیک ببینم 💐💐💐