شمانیوز
شما نیوز

فیلم دیده نشده از فارسی حرف زدن باحال شیخ دیاباته + فیلم

فیلم دیده نشده از فارسی حرف زدن باحال شیخ دیاباته را در ادامه می بینید.

فیلم دیده نشده از فارسی حرف زدن باحال شیخ دیاباته + فیلم

فیلم دیده نشده از فارسی حرف زدن باحال شیخ دیاباته را در ادامه می بینید. شیخ تیدیانه دیاباته  (زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل مالی است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال ایران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. از باشگاه‌هایی که دیاباته در آنها بازی کرده می‌توان به بوردو، آژاکسیو، نانسی، عثمانلی‌اسپور، متس، بنونتو، الامارات امارات و باشگاه فوتبال استقلال تهران اشاره کرد. در آخرین باشگاه خود، استقلال، دیاباته موفق شد آمار بسیار موفقی به جای بگذارد و ۱۵ گل در لیگ برای این تیم بزند و آقای گل فصل ۹۹–۱۳۹۸ لیگ برتر ایران بشود.

/

 

دوران باشگاهی

بوردو

شیخ دیاباته از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ میلادی عضو تیم فوتبال بوردو بود و در ۱۲۷ بازی برای این تیم، ۵۰ گل زد. او فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۹ را به صورت قرضی در آژاکسیو بازی کرد و در ۳۰ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند. او فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ را نیز به صورت قرضی در نانسی بازی کرد و در ۳ بازی به میدان رفت.

 

عثمانلی اسپور

وی در ۸ بازی برای عثمانلی اسپور به میدان رفت و ۱ گل زد. وی نیم فصل ۲۰۱۷ را در تیم متس به صورت قرضی بازی کرد ودر ۱۴ مسابقه ۸ گل به ثمر رساند. او نیم فصل دوم را در تیم بنونتو بازی کرد و در ۱۱ مسابقه به میدان رفت و ۸ گل زد.

 

الامارات

وی در فصل ۲۰۱۸ با قراردادی ۱ ساله به الامارات پیوست و در ۹ مسابقه ۶ گل زد.

 

استقلال تهران

شیخ دیاباته در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست. دیاباته در بازی استقلال و باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد وی در بازی مقابل تراکتور اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند و در ادامه هتریک کرد.

 

افتخارات

بوردو

  • جام حذفی فوتبال فرانسه: ۲۰۱۲–۲۰۱۳

 

استقلال

  • لیگ برتر خلیج فارس : ۲۰۱۹-۲۰۲۰ نایب قهرمان

 

مالی

  • مقام سومی در جام ملت‌های آفریقا (۲): ۲۰۱۲، ۲۰۱۳

 

فردی

  • آقای گل لیگ برتر خلیج فارس: ۹۹–۱۳۹۸

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied