شمانیوز
شما نیوز

رضا صادقی خواننده پاپ از دختر سومش رونمایی کرد + فیلم و عکس

رضا صادقی در گفت و گویی در خصوص فرزند سومش "ایران" گفت.

رضا صادقی خواننده پاپ از دختر سومش رونمایی کرد + فیلم و عکس

رضا صادقی در گفت و گویی در خصوص فرزند سومش "ایران" گفت.

رضا صادقی  خواننده مطرح کشورمان در گفت و گویی در خصوص زندگی شخصی اش گفت: زمانی که قصد به ازدواج گرفتم، تصمیم گرفتم مادر بچه داشته باشم تا زن برای خودم ، و خدا به من 2 دختر داد، زمانی که جواب سنوگرافی دختر بودن "تیارا" را گرفتیم از خوشحالی در خیابان شریعتی داخل خودروام گریه می کردم.

    رضا صادقی  در ادامه گفت:من زمانی که پدر شدم، کمی حسودیم شد که چرا خانم نیستم که مادر فرزندم باشم، ما مردها یک چیزی کم داریم که مادر نشدیم.

    رضا صادقی  در آخر در خصوص دختری که به فرزندی قبول کرده است گفت: من دختر دیگری به اسم "ایران" دارم که به فرزندی قبولش کردم. او را کنار سطل زباله در اصفهان رها کرده بودند، چون پدر و مادر دارد به من نمی دهند ولی حضانت او با من است و او دخترم "ایران" است. قبل از کرونا از ناحیه چشم مشکلی داشت که جراحی شد و خدا را شکر بهتر است.

     

     

     

     

    بیوگرافی رضا صادقی:

    رضا صادقی، زاده ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ است.رضا صادقی در بندرعباس متولد شد.  رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه‌سرا است.رضا صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهده خودش بوده‌است،رضا صادقی در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است.

     

    مدل موی دخترانه رضا صادقی در قرنطینه +عکس

     

    ازدواج

     رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد که این رابطه در نهایت 20 بهمن 1390 به ازدواج منتهی شد

     

    پیام-تسلیت-محرم

     

     

    ماجرای آشنایی

    در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد ه ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می زند، مهربان است، آدم ها را دوست دارد و به بچه ها عشق می ورزد.

     

    ;v_kh

     

    مراسم خواستگاری

    من خیلی دوست داشتم مراسمم ایرانی و منطقی باشد. پدر و مادرم منت بر سر من گذاشتند و به منزل پدری خانمم در ایران آمدند. از پدر و مادر خانمم خیلی ممنونم چون این رنج را از من گرفتند که بخواهم به آنجا بروم و لطف کردند ما را زمانی که برای دید و بازدید آمده بودیم، پذیرفتند!

     

    فرزند

    ثمره زندگی آقای خواننده و همسرش دو دختر بنام های تیارا متولد بهمن 92 و ویانا متولد خرداد 96 می باشد.

     

    تسلیت-شهادت-امام-حسین

     

    آیا این خبر مفید بود؟
    بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
    جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
    copied