شمانیوز
شما نیوز

فریبا نادری | عکس لو رفته از خانه لاکچری و لوکسش + عکس و فیلم

فریبا نادری بازیگر خوب کشورمان در فصل ششم سری جدید شام ایرانی شرکت کرده ، این برنامه مسابقه ایست بین هنرمندان و سلبریتی های کشور ، که هر شب در خانه یک هنرمند ضبط می شود در شب چهارم این مسابقه فریبا نادری میزبان فاطمه گودرزی ، نسیم ادبی و شهره سلطانی بود که خانه شیکش مورد توجه آنها قرار گرفت.

فریبا نادری | عکس لو رفته از خانه لاکچری و لوکسش + عکس و فیلم

فریبا نادری که در در فصل ششم سری جدید «شام ایرانی» با دیگر بازیگران کشورمان شرکت کرده بود تصویر خانه اش لو رفت. فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. فریبا نادری بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.  فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. این برنامه برای عرضه در رسانۀ خانگی ساخته شده‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.ساختار شام ایرانی الهام گرفته از مجموعۀ تلویزیونی (Come Dine with Me) است که در کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، انگلستان، آمریکا و ... با شکل و فرمی مشابه و البته با نام‌های متفاوت ساخته و پخش شده‌است. فقط در انگلستان ۸۲۴ قسمت از این برنامه در قالب ۲۵ فصل تاکنون تهیه و پخش شده‌است.

 

 

فیلم خانه لاکچری فریبا نادری

 

خانه لاکچری فریبا نادری را ببینید + عکس لورفته

فریبا نادری رابطه دوستانه ای که با برادرش حمید داشت او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد. فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی فریبا نادری سلیقه شخصی است. فریبا نادری به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی فریبا نادری بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

 

820_Hadaf-1398-09-13_1575407433

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

 


آنچه دیگران می خوانند:

 

ساعت گرانقیمت و لوکس مهتاب کرامتی سوژه شد + عکس

 


 

 

fun1368

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند.

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.

 

فریبا-نادری (1)

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

 

فریبا-نادری

مادر شدن فریبا نادری

فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید. سوم اسفندماه سال 96 فریبا نادری با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

فریبا نادری در یک گفتگو درباره آینده فرزندش گفت :دلم میخواهد فرزندم انسان خیلی خوبی باشد و مفید باشد برای خودش و امیدوارم که مثل نوجوانی من نباشد و از تجربه های آدم های موفق در زندگی اش استفاده کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمیخواهد ریسک کند و وارد یک سری خطرات در زندگی اش شود و مثل من نباشد که وقتی همه میگفتند اشتباه میکنی من نمی پذیرفتم.

مهرداد-طباطبایی-همسر-فریبا-نادری

رستوران فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سنیما و تلویزیون کشورمان خردادماه سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نا شناس

    خیلی باحال بوووود😍😊

  • شبنم سینا

    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی باحال بود 💝💝💝💝💝😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    مردم ازخنده😆😆😆

  • محمدناظری

    عالی ان شاالله همیشه موفق باشن خانم نادی

  • ناشناس

    پوله حشمت فردوسه

  • دانیال زمانی

    خیلی خوب بود

  • ناشناس

    خیلی باحال بود