شمانیوز
شما نیوز

واکنش محسن تنابنده به رقص دانش ‌آموز ابتدایی در حضور معلم + فیلم لورفته

در این ویدئو رقص دانش‌آموز ابتدایی را در روزهای بازگشایی مدارس می بینید.

واکنش محسن تنابنده به رقص دانش ‌آموز ابتدایی در حضور معلم + فیلم لورفته

طی روزهای گذشته ویدئوهای زیادی از بازگشایی مدارس منتشر شد. یکی از این ویدئوها با استقبال خیلی خوبی روبرو شد و بازدید زیادی داشت. در ادامه در شمانیوز واکنش محسن تنابنده را به ویدئوی رقص دانش ‌آموز ابتدایی می بینید.

 

 

 

واکنش به رقص دانش ‌آموز ابتدایی

ویدیٔویی جالب از رقص بامزه دانش آموز ابتدایی سر کلاس درس که در فضای مجازی دست به دست شد. محسن تنابنده این ویدیٔو را در صفحه اش منتشر کرد و‌ نوشت: کاش زمان ما هم از این معلم ها بود.

 

 

 

 

بدنیست بدانید محسن تنابنده مشاور فرهنگی هیات فوتبال کیش شد!

امیر عرب رئیس هیات فوتبال کیش در حکمی، محسن تنابنده را به عنوان مشاور فرهنگی این هیئت منصوب کرد.

به بهانه انتشار ویدئو رقص دانش ‌آموز ابتدایی و واکنش محسن تنابنده به آن درباره فعالیت جدید این بازیگر صحبت می کنیم. طبق اعلام برخی منابع محلی در کیش، امیر عرب در حکمی عجیب محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت را به عنوان مشاور فرهنگی این هیأت منصوب کرد.

پیشتر نیز در سال ۹۷ داریوش ارجمند چنین حکمی را از سوی آقای عرب دریافت کرده بود. این در حالی است که با شیوع کرونا بیش از شش ماه است که لیگ و مسابقات فوتبال در کیش تعطیل شده است.

گفتنی است، محسن تنابنده به تازگی به عنوان بازیگر فیلم “قهرمان” اصغر فرهادی انتخاب شده و به نظر می‌رسید مشغول تمرین برای ایفا این نقش باشد. اما در تصمیمی عجیب سر از هیأت فوتبال کیش درآورده است.

 

Mahnaz-Afshar_30

 

 

محسن تنابنده در ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ از یک خانوادهٔ دامغانی در تهران زاده شد. او فرزند دوم خانواده است و جز خودش، سه برادر و سه خواهر دارد، خانواده تنابنده به اقتضای شغل پدر به پیکان شهر می‌روند. پس از مدتی سکونت درآنجا به اسلامشهر رفته و مقیم این شهر حاشیه تهران می‌شوند، مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در اسلامشهر سپری کرد،

 

او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. تنابنده به‌طور حرفه‌ای فعالیت بازیگری خود رادر عرصهٔ تئاتر یک سال قبل از ورودش به دانشگاه، در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش بارعام و پس از آن نمایش جریان عصبی که هر دو اثر نوشته و کار حسن وارسته است آغاز کرد.

 

selfie-of-shahrokh-estakhri

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied