شمانیوز
شما نیوز

حرف های جالب لیلا اوتادی در مورد نیما نکیسا + فیلم

در این ویدئو لیلا اوتادی درباره کراش روی نیما نکیسا صحبت می کند.

حرف های جالب لیلا اوتادی در مورد نیما نکیسا + فیلم

لیلا اوتادی و نکیسا در برنامه تی وی پلاس حضور پیدا کردند و مصاحبه جنجالی انجام دادند. در قسمت هایی از این برنامه لیلا اوتادی درباره کراش دختران اکباتان روی نیما نکیسا صحبت کرد و شوخی های جالبی رخ داد.  در ادامه در شمانیوز ویدئو گفتگوی این دو سلبریتی معروف را ببینید.


در این ویدئو لیلا اوتادی درباره دوران نوجوانی اش می گوید.


 

چکیده ایی کوتاه از بیوگرافی نیما نکیسا:

نکیسا به عنوان سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران جهت حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان معرفی شد.

مدیرتیم های منتخب فوتبال و فوتسال دانشجویان ایران در این ارتباط اظهار کرد: برای هدایت فنی تیم منتخب دانشجویان ایران گزینه های مختلفی مدنظر قرار گرفت و مذاکراتی با برخی از آنها انجام شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه فنی و علمی نیما نکیسا و سوابق ارزشمند وی در فوتبال ملی کشور وی به عنوان گزینه نهایی هدایت تیم منتخب دانشجویان ایران در مسابقات بین دانشگاهی جهان مدنظر قرارگرفت وخوشبختانه پس توافقات صورت گرفته وی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.


 

archel-1-600x593

 

 

ابراهیمی با بیان اینکه تلاش ما حضور تیمی قدرتمند وشایسته از کشورمان در مسابقات بین دانشگاهی جهان است گفت: طی روزهای آینده برنامه های آماده سازی تیم توسط سرمربی اعلام و بر اساس آن اردوها و بازی های دوستانه و تدارکاتی برنامه ریزی خواهد شد.


مدیرتیم های منتخب فوتبال و فوتسال دانشجویان ایران زمان برگزاری مسابقات ورزشی بین دانشگاهی را بهمن ماه سال جاری در کشور بلژیک عنوان کردو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن ، احتمال آن وجود دارد تا زمان و مکان برگزاری مسابقات دستخوش تغییر شود..


1467195_10152483746368087_6248781015790742663_n

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied