شمانیوز
شما نیوز

آخرین استوری مانی پورحامدی که پس از چالش مومو سکته کرد + فیلم

پلیس فتای اهواز گفته هیچ شکایتی در رابطه با چالش مومو دریافت نکرده است اما تحقیقات خود را ادامه می‌دهد.

آخرین استوری مانی پورحامدی که پس از چالش مومو سکته کرد + فیلم

این آخرین استوری کودکی‌ست که گفته می‌شود پس از تماس از سوی چالش "مومو" و خروج از منزل بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده است.// عصرایران

 

 

 

مانی پورحامدی با 4 هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته و از خود کلیپ های طنز منتشر می کرده است.

 

عکس زیر نیز از پلاکارد تسلیت فوت این نوجوان منتشر شده است:

پلاکارد فوت نوجوان اهوازی به علت چالش مومو

 

 

پورحامدی چگونه جان خود را از دست داده است؟

بنا بر اعلام رسانه های تلگرامی این نوجوان 11 ساله بر اثر ترسیدن در چالش مومو MOMO دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است.

 

هشدار یک خبرنگار اهوازی به خانواده ها

خبرنگاری به اسم عباس مدحجی در رابطه با چالش مومو در توییتر نوشت: چالش مومو واقعا دارد به جاهای باریک میکشد. دیروز خبر مرگ یک دانش آموز در اهواز دراثر همین چالش غمگینمان کرد و حالا ردپای آن در فضای مجازی دانش آموزان خرمشهر زنگ خطر را بصدا درآورده. چند نمونه ی موثق را دیدم تا باورم شد فرزندانمان چقدر در معرض خطر و بی دفاع اند. هوشیارباشیم!

 

چالش مومو چیست؟

چالش مومو (MOMO CHALLENGE HOAX) یا همان بازگشت نهنگ آبی، چالش جدیدی است که در میان کاربران نوجوان و جوان شبکه های اجتماعی داخلی و بین المللی در حال گسترش بوده و مخاطبان زیادی پیدا کرده است و رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری فتا هم نسبت به روند رو به رشد این چالش هشدار داده است.

چالش مومو به یک داستان ترسناک اشاره دارد که گفته می شود کودکان و نوجوانان را به سمت خودکشی و رفتارهای ناهنجار و فعالیت های خشونت آمیز می کشاند و آن ها را به شهروندان تهدید کننده سلامت اطرافیان تبدیل خواهد کرد.

 

 

 

صحت و یا عدم صحت این خبر توسط پایگاه خبری شمانیوز تائید نمی شود و بیشتر برای آگاهی خانواده ها و پیشگیری احتمالی منتشر شده است...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied