شمانیوز
شما نیوز

حرکات عجیب و غریب مهراد جم در کنسرتش سوژه رسانه ها شد + فیلم

مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید به ترکیه مهاجرت کرد.

حرکات عجیب و غریب مهراد جم در کنسرتش سوژه رسانه ها شد + فیلم

حرکات عجیب و غریب مهراد جم در اولین کنسرتش را در زیر ببینید.

مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید به ترکیه مهاجرت کرد.

مدتی بود که خبرهایی از رابطه دوستی دنیا جهانبخت ، سلبریتی پرحاشیه دنیای اینستاگرام با مهراد جم ، خواننده پاپ منتشر شده بود! اما به تازگی و با انتشار دو پست اینستاگرام در صفحه مهراد جم و دنیا جهانبخت این ادعا اثبات شد!!!

 

 

 

 

مهراد جم و دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از رابطه ی عاشقانه خود پرده برداشتند.امین فردین (خبرنگار) با انتشار پستی برای مهراد جم برای این خواننده آرزوی خوشبختی کرد.

 

 

11 - Copy

 

 

استوری امین فردین :

;v_kh

 

" بیوگرافی مهراد جم "

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی معروف شود.

 

11

 

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

 

پست مهراد جم:

11

 

 

"بیوگرافی دنیا جهانبخت"

دنیا جهانبخت متولد سال 1368 و آبان ماهی می باشد. او زاده تهران است و تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، دنیا جهانبخت در یک خانواده ثروتمند در شمال تهران به دنیا آمده و در حال حاضر در امارات متحده عربی و بریتانیا زندگی می کند.

 

11 - Copy

 

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می کرد. 

او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده های او به طرز عجیبی به 3 میلیون نفر رسید و خانم جهانبخت با یک شکست عشقی به شهرت بالایی رسید! البته خواننده لس آنجلسی (ساسی) اعلام کرده بود که این خانم را نمی شناسد و نمی داند که او چرا این رفتارها را از خود نشان می دهد.

 

"پست دنیا جهانبخت"

2

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied