شمانیوز
شما نیوز

پاسخ تند و کوبنده ساناز طاری به نیوشا ضیغمی + فیلم و عکس

ساناز طاری بازیگر دهه هفتادی سینما و تلویزیون ایران است که در سریال های پدر و شمعدونی و نیز در سینمایی گشت 2 ایفای نقش کرده است.

پاسخ تند و کوبنده ساناز طاری به نیوشا ضیغمی + فیلم و عکس

ساناز طاری  بازیگر دهه هفتادی سینما و تلویزیون ایران است که در سریال های پدر و شمعدونی و نیز در سینمایی گشت 2 ایفای نقش کرده است.

 
ساناز طاری  بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است.  ساناز طاری  تحصیلات ابتدایی خود را در هنرستان سوره به پایان رسانده است .ساناز طاری  متولد 15 اردیبهشت 1373 است و هم اکنون 24سال سن دارد.ساناز طاری دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و معماری است. ساناز طاری  مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

 

صحبت های ساناز طاری درباره نیوشا ضیغمی:

 

ویدیویی از صحبت های نیوشا ضیغمی درباره پیشنهادات بی شرمانه در سینما , ببینید:

 

 

 

روز شوم بستن قرارداد با ساناز طاری

ساناز طاری  در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

ساناز طاری  ، بازیگر کشورمان از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

 

6WEDtJglMGbr

 

 

دلایل رسانه ای نکردن حمله تهیه کننده به ساناز طاری

او در پاسخ به این سوال که چرا زودتر موضوع را رسانه ای نکرد؟ گفت : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

ساناز طاری  با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied