شمانیوز
شما نیوز

کتک خوردن زن جوان در آبادان + جزئیات

پس از انتشار فیلم کتک زدن و نگه داشتن زن جوان از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم آبادان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

کتک خوردن زن جوان در آبادان + جزئیات

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان پس از انتشار فیلم کتک خوردن یک زن توسط چند نفر در فضای مجازی اعلام کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

سروان امیرسام کمایی گفته است: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

 

1+(1)



کمایی گفت: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کند.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد. لازم به ذکر است که مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان  با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

 



ساعتی پیش ویدویی از صورت خون آلود دختری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نقش بر زمین شده است و چند نفر او را دوره کرده اند.

این ویدئو را اولین‌بار یک روزنامه‌نگار در توییتر منتشر کرد و سپس کاربران، آن را بازنشر کرده و به شدت مورد انتقاد قرار دادند.// خبرآنلاین

 

 

تکمیلی1//

فرماندهی انتظامی آبادان: پس از انتشار فیلمی مبنی بر ضرب‌وشتم زن جوانی از سوی اهالی یک خانه در منطقه «بریم» به کمک مأموران حراست فیزیکی پالایشگاه، تحقیقات پلیس آغاز شد.

‌در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل کلانتری شده است.

‌مأمور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که مرتکب رفتاری غیراخلاقی در صحنه شده بود، دستگیر شد.

فرماندار آبادان: همه کسانی که در فیلم حاضرند بازداشت شدند.// فارس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied