شمانیوز
شما نیوز

ماجرای درگیری دختر آبادانی از زبان خودش + فیلم

خانواده طرف مقابل ابتدا به من حمله ور شدند.به رسانه های خارجی ارتباطی ندارد و تمام شایعات آنها واقعیت ندارد؛ مردم توجه نکنند.

ماجرای درگیری دختر آبادانی از زبان خودش + فیلم

بازتاب گسترده یک نزاع خانوادگی که دیروز در شهر آبادان روی داد، حاشیه هایی در فضای مجازی به همراه داشت.// صدا و سیما



 

 

ماجرای کتک زدن زن آبادانی چه بود؟ + فیلم

یک منبع آگاه در پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه و به کمک ماموران حراست تحقیقات پلیس صورت گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.

سروان کمایی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری وی می کنند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد..

«داریوش معمار» شاعر و روزنامه‌نگار با انتشار ویدیویی در حساب شخصی توییترش مدعی شده است: «به این دختر توسط یک مدیر در آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و اعتراص کرده و صدایش را بلند کرده خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست پالایشگاه آبادان این بلا را بر سر دخترآورده‌اند.» به گفته این روزنامه‌نگار این دختر که هویتش نامشخص است با اتهامات متعدد در بازداشت است.

برخی کاربران نوشته‌اند این دختر جوان منشی مسئول فضای سبز پالایشگاه آبادان بوده است که از سوی او مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است.

براساس گزارش رسانه‌ها، والدین دختر از دنیا رفته‌اند و او تا سال گذشته با مادربزرگش زندگی می‌کرده که او هم سال گذشته فوت کرده است.

همچنین کاربران بسیاری در فضای مجازی نسبت به رفتار ناشایست یکی از نگهبانان پالایشگاه واکنش نشان داده‌اند.

فرد مذکور در حالی‌که دختر را تحقیر می‌کند ابتدا پایش را بر روی قفس سینه او می‌گذارد و کمی بد خم شده و بدن او را به وضوح لمس می‌کند.

 

عکس| جنجال ضرب و شتم زن جوان در آبادان؛ ماجرا چه بود؟

عکس| جنجال ضرب و شتم زن جوان در آبادان؛ ماجرا چه بود؟

 

بازداشت مامور حراست

به گزارش خبرگزاری برنا، سروان امیرسام کمایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان نیز در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد. در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان افزود: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کنند. تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد.

لازم به ذکر است که مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

 

عکس| جنجال ضرب و شتم زن جوان در آبادان؛ ماجرا چه بود؟

 

روایت رییس کل دادگستری خوزستان از ماجرا

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: اقدامات قضایی و قانونی برای ضاربان این دختر صورت گرفته است و مامور نگهبانی هم با صدور قرار قانونی بازداشت شده است.

براساس گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مرادی اظهار داشت: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش‌زا، و مقداری اسید نیز داشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده، افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است. که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

 

وی بیان داشت: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح می باشد که در این خصوص تحقیقات در حال انجام می باشد. مامور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است. این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

 

 

دستور ­دادستان کل کشور

دادستان کل کشور نیز پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، دستور پیگیری فوری را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در تماس تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان، دستور پیگیری فوری ضرب‌وشتم زن جوان در شهر آبادان را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied