شمانیوز
شما نیوز

شاهرخ استخری

رقص زیبای دختر شاهرخ استخری فضای مجازی را منفجر کرد + فیلم

رقص نبات دختر شاهرخ استخری به صورت کردی به خوانندگی امیر رضا دلاوری را در ادامه ببینید.

رقص زیبای دختر شاهرخ استخری فضای مجازی را منفجر کرد + فیلم

پایگاه خبری شمانیوز: شاهرخ استخری که دو دختر زیبا و با نمک دارد سعی می کند با نمایش برخی از لحظات شیرینی که با فرزندانش می گذرد هواداران و دنبال کنندگان صفحه شخصی اش را شاد کند. دختر کوچک تر شاهرخ استخری محبوبیت زیادی دارد. شاهرخ استخری در ۱۴ مهر ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد. او متاهل است ودارای دو دختر به نام پناه و نبات است.

 

شاهرخ استخری نوشت:

هه ر بژی کوردالهی قربونت برم که سرت گیج رفت نباتم با صدای رفیق هنرمندم که از پس هر نقشی برمیاد

 

 

رقص نبات دختر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری اکنون یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون و سینما می باشد. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد، او پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

 

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴/۷/۱۳۵۹ در تهران می باشد، وی دارای لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

وی نخستین کار بازیگری خود را در سال ۸۴ با حضور در « یک شب همین طوری کنارم باش » به کارگردانی علی همراز تجربه کرد.

شاهرخ استخری

 

دو سال بعدتر با حضور در مجموعه پریدخت، به کارگردانی سامان مقدم وارد تلویزیون شد، وی در این سریال پارتنر (بازیگر نقش مقابل) لیلا حاتمی بود.

حضور در سریال تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده باعث شهرت و محبوبیت وی شد، شاهرخ استخری در این سریال یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت.

شاهرخ استخری متاهل است و چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است، این زوج دارای یک فرزند دختر به نام پناه می باشند.

شاهرخ استخری برعکس بسیاری از بازیگران جوان که ترجیح می‌دهند مسیر هنری زندگیشان را با چالش مواجه نکنند، از ۵ سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کرد و خیلی زود صاحب دختری زیبا به نام “پناه” شد که چندی پیش تولد ۴سالگی‌اش را جشن گرفت.

بعد از ازدواج و پدر شدن زندگی شاهرخ تغییرات بزرگی کرده و نگاهش به زندگی و مقوله‌های مختلف آن قدر تغییر کرده که می‌توان ساعت‌ها با او در این رابطه حرف زد.

تاکنون تصویری از همسر وی در فضای مجازی منتشر نشده است.

وی در آخرین مصاحبه خود که با مجله زندگی ایده ال داشت، در این خصوص گفت :

«در برهه‌ای که هر چند وقت یک بار عکسی منتشر می‌شد که می‌گفتند این همسر شاهرخ استخری است که همه دروغ بود. عمده دلیل موضوع این است که دوست ندارم همسرم هم وارد حواشی این حرفه شود و خودمان به اندازه کافی درگیر این مساله هستیم. »

وی علاوه بر بازیگری یک فروشگاه طلا و زیور آالات به نام سنجاق دارد که در شهرهای تهران و مشهد شعبه دارد.

وی تاکنون در ۶ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است، فیلم های : چک، ساعت شلوغی، پس کوچه های شمرون، کبریت سوخته، تقدیر نهایی و دوربین.

شاهرخ استخری تاکنون در ۹ سریال تلویزیونی حور داشته است، فیلم های : پریدخت ، مثل هیچ‌کس ، ماه عسل ، دلنوازان ، فاصله‌ها ، پرانتز باز ، آمین ، ماه و پلنگ و پرواز در ارتفاع صفر.

شاهرخ استخری

 

مصاحبه شاهرخ استخری در سال ۹۶ در برنامه من و شما

این بازیگر در اغاز گفتگو درباره اینکه چرا به نظر می‌رسد خیلی مغرور است گفت: اطرافیانم این نظر را ندارند چون من را می‌شناسند و شاید کسانی که از دور فقط با نام من آشنا هستند از روی عکس‌ها ممکن است این قضاوت را بکنند که باید بگویم اشتباه هست

وی درباره اینکه چرا در جمع‌های سینمایی شرکت نمی‌کند و خیلی گوشه‌گیر هست بیان نمود احساس می‌کنم شاید نه من خیلی برای آنها جذاب هستم نه موقعیت اجتماعی‌ام ایجاب می‌کند که در این جمع‌ها باشم. دوستان زیادی هم در این فضا ندارم و صمیمی‌ترین دوستانم امیررضا دلاوری و پندار اکبری هستند و با باقی در حد یک احوالپرسی تلفنی هر چند وقت یک بار ارتباط دارم. از حضور در میهمانی‌ها و اکران خصوصی‌ها و فضاهای این شکلی خوشم نمی‌آید. به کسانی که عشق شهرت هستند پیشنهاد می‌نمایم که این کارها را بکنند ؛ ولی من خیلی اهلش نیستم.

تصویر زیر سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری و فرندانش پناه و نبات را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه سینما خیلی بی‌رحم بوده هست توضیح داد که شما ببینید این سینمای بی‌رحم اکبر عبدی را داشت حذف می‌کرد، مهدی هاشمی را داشت حذف می‌کرد. من اصلا فکر نمی‌کردم حامد بهداد یک روز دیگر گزینه یک نباشد. این ذات سینماست؛ یک روز دخترها برایت دست می‌زنند، یک روز پخته‌ترها تشویقت می‌کند و … . رضا عطاران سال ۷۲ کارش را شروع کرد اما در یک دهه اخیر تبدیل به ستاره شد این یعنی که به راحتی هیچ چیزی به دست نمی‌آید. اتفاقی که با دلنوازان برای من افتاد و باید حفظش می‌نمودم و برای همین خیلی از پیشنهادها را رد نمودم.

شاهرخ استخری

 

رد کردن پیشنهاد فریدون جیرانی

وی با بیان این موضوع که با رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم فریدون جیرانی مسیرش عوض شد، بیان نمود شاید پشیمانی‌ام به خاطر بازی نکردن در فیلم «قصه پریا» باشد؛ نقشی که بعدها مصطفی زمانی آن را بازی نمود. من حتی تست لباس هم داده بودم و همه چیز آماده بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ممکن بود همان فیلم مسیر کاری زندگی مرا جا به جا کند.

 

برای من شهرت مهم نیست

شاهرخ استخری همچنین در ادامه اشاره کرد که شهرت اصلا برایش اولویت نیست و اضافه کرد: من دیده شدن و شهرت برایم گزینه اصلی نیست و بیشتر به فکر آینده دخترم هستم. آن سینمایی که به من پیشنهاد حضور می دهند سینمای مورد علاقه من نیست. بروید از ساره بیات همکلاسی من در «کارنامه» در سال ۸۳ بپرسید که من چه چیزی از بازیگری می‌خواستم. چقدر به دنبال تشویق بودم؟ من ماهی ۳۰ میلیون به خاطر بازی در «فاصله‌ها» گرفتم و بعد از آن باز هم می‌توانستم با همین معیار پیش بروم اما این کار را اصلا نخواستم انجام بدهم.

 

طرفداران زیادی در فضای مجازی دارم

در بخش فضای مجازی شاهرخ استخری به طرفداران وفادارش اشاره نمود و توضیح داد: من پیش‌بینی می‌کردم که بعد از ازدواجم از میزان هوادارنم کم شود اما اصلا از این موضوع نمی‌ترسیدم. آنها با من از دلنوازان تا الان ماندند و ثابت کردند که چقدر وفادار هستند، من در این مورد خیلی ادعایم می‌شود. شما نمی‌دانید که چه کارهایی از پس اینها برمی‌آید و همین الان اگر اعلام کنم تا یک ساعت دیگر ۲۰ هزار تا کامنت «شاهرخ» می‌توانند زیر یکی از پست‌های شما بگذارند.

شاهرخ استخری

 

همسر من پولدار نیست و از ۱۶ سالگی کف کارخانه کار کرده است

ظلی‌پور در بخش دیگری از گفتگو با طرح این سوال که خیلی‌ها می‌گویند تو همسر پولدار داری، بیان نمود من متاسفم که الان سوییچ ماشین ملاک اعتبار و شخصیت آدم‌ها شده است، خانواده همسر من اصلا متمول نیستند. همسرم نیز از ۱۶ سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده این ملاک من برای ازدواج با او بود. من هم ده سال مستقل و تنها زندگی کردم، پدر من هم کارمند است و بخشی از کودکی‌ام در زمان جنگ در جزیره خارک گذشته است. برای همین باید بگویم که ما با سختی به این جایگاه رسیدیم.

وی همچنین به این نکته اشاره نمود که اصلا دوست ندارد که عکس همسرش جایی منتشر شود چون نمی‌خواهد که او را کسی بشناسد و ما را مقایسه کنند و بگویند به هم می آیید یا نمیایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چه رقص خوشکلی

  • ناشناس

    خوبه

    • طوفان

      وای من قربونت برم نباتم خوشگلکم نفسم عزیزدلم فدات شممممممم

  • زهرا

    چه نازه خدا حفظش کنه ماشاالله😙😘❤ آفرین

  • ناشناس

    چقدر خوشگله .... آخه خدا حافظش کنه آقای استخری

  • ناشناس

    آقای استخری اسفند دود کنید برای گل دخترمون🌹 ماشاا.... خیلی خوشگله.... ماشاا.... چشم نخوری دختر گلم🌹 سلام زیاد خانم محترمتان رو برسونید و لپ دخترهای گلتون رو از طرف ما بکشید... 🌹 هر دو گل دخترمون رو دوست داریم نبات جون چه قشنگ میرقصی دخترم😊🌹

  • سارا

    خیلی خوشگله😙😙😙

  • ریحانه صابر

    قربونت برم،فدات بشم، عشقمی