شمانیوز
شما نیوز

خوشگذرانی لاکچری نرگس محمدی در یک ویلا با حجاب ناجور + عکس

نرگس محمدی بازیگر فروردینی سینما و تلویزیون است.

خوشگذرانی لاکچری نرگس محمدی در یک ویلا با حجاب ناجور + عکس

نرگس محمدی بازیگر فروردینی سینما و تلویزیون است. وی در رشته پرستاری تحصیل کرده و همزمان وارد تئاتر و دنیای بازیگری شد. نرگس محمدی با پخش سریال تلویزیونی ستایش مورد توجه علاقه مندانش قرار گرفت. نرگس محمدی چند سال پیش با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر سینما ازدواج کرده است.


azmayeshgah

 

نرگس محمدی چه کسی است؟

«نرگس محمدی» زاده ۹ حمل(فروردین) ۱۳۶۴ هجری خورشیدی در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران ، دانش آموخته رشته پرستاری می‌باشد.

«علی اوجی زاده» زاده ۱۷ حوت (اسفند) ۱۳۶۲ تهران ، بازیگر ، نویسنده و تهیه‌کننده موسیقی ایران می باشد.

 

ماجرای ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی

«نرگس محمدی» و «علی اوجی» بازیگران سینما و تلویزیون ایران بعد از این که ازدواج کردند ، در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردند.

نرگس محمدی فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد.  هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند.

نرگس محمدی می گوید از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط‌های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده‌ ام به فیلم علاقه‌مند بودند.اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده‌ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

 

مادر نرگس محمدی می‌گوید: «من از نرگس در مورد کارهای خانه راضی‌ام. نرگس تنها دوست من بوده و همیشه در کنار من حضور داشته، البته این چند ساله به دلیل مشغله کاری کمی، در انجام کارهای منزل تنبل شده که آن را هم می‌گذاریم به حساب مشغله کاری‌اش، گرچه باید بگویم نرگس بهترین دوست من است!(باخنده) البته تصورتان این نباشد که من بین بچه‌ها فرق می‌‌گذارم، به این دلیل که نرگس بیشتر در کنار من است. نرگس خانم هم می‌گوید: «مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی است که خداوند به بنده‌هایش مرحمت می‌کند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است که با تمام وجود دوستش دارم...»

 

نرگس محمدی,عکس نرگس محمدی,بیوگرافی نرگس محمدی

 

ازدواج نرگس محمدی:

در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با  علی اوجی  ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدشان رسانه ای شد.

مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی  لاله اسکندری  در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

 

نرگس محمدی,عکس نرگس محمدی,بیوگرافی نرگس محمدی

 

نرگس محمدی شاگرد پرویز پرستویی:

نرگس محمدی می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در آن‌جا حضور داشتند.

آقای رحمانیان نیز در کنار این دو بزرگوار حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌های زیادی از بازیگری به ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی که برای ثبت نام به «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند که ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم می‌کنیم که به شدت سخت است و به همین دلیل ممکن است خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد، ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقی مانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از آن‌جایی که این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

 

نرگس محمدی,عکس نرگس محمدی,بیوگرافی نرگس محمدی

archel-3-600x273

archel-2-600x311

 

1467195_10152483746368087_6248781015790742663_n

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امین‌دامن‌گیر

    خوش‌بهال‌خودش