شمانیوز
شما نیوز

رقصیدن سحر قریشی با آهنگ سوگند همه را شوکه کرد + فیلم باورنکردنی

حرکات عجیب سحر قریشی با آهنگ سوگند را در این صفحه ببینید..

رقصیدن سحر قریشی با آهنگ سوگند همه را شوکه کرد + فیلم باورنکردنی

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه و سلبریتی جنجالی اینستاگرام است . سحر قریشی در فیلم های زیادی بازی کرده است . سحر قریشی یک بار با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و پس از مدتی طلاق گرفتند. . سحر قریشی   در ماجرای انتشار عکس هایش با فوتبالیست معروف (مهدی طارمی) نیز حسابی جنجالی شد. کلیپ جنجالی مبنی بر رقص  سحر قریشی  با آهنگ سوگند را در زیر ببینید...

 

 

 

نام: سحر

نام خانوادگی: قریشی

تاریخ تولد: 1366/10/6

محل تولد : تهران

سالهای فعالیت: از سال 1388 تاکنون

 

 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است، سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد، سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.
 
 
سحر قریشی و همسرش

 

 

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

سحر قریشی و همسر سابقش

 

ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

خبر رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی که قبلا بارها تکذیب شده بود با انتشار ویدیو در کشور قطر حالا به انتشار عکس های دونفره آتلیه ای رسیده است.

اما قبل از دیدن ویدیو ببینیم خبر از کجا شروع شد.

 

 

ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی + فیلم لو رفته در قطر

 

 

تبریک توئیتری حاشیه ساز

در 17 آبان 96 بود که طارمی یک متن عاشقانه منتشر داد.

حسین ماهینی هم تیمی وی با لهجه بوشهری زیر متن طارمی نوشت : سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم، همین جمله شروعی بود برای جنجال بزرگتر..

 

انتشار خبر رابطه سحر و مهدی

دقایقی بعد از این توئیت بود که خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، قریشی در واکنش به این شایعه گفت :

نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم.

 

عکس سحر قریشی در استادیوم ورزشی فوتبال بازی پرسپولیس

 

سحر قریشی و بازی طارمی

درست دو ماه قبل از انتشار خبر ازدواج این دو سحر قریشی به همراه یکی از دوستان خود بنام شیما شهریور 96 در کشور امارات بازی پرسپولیس و الاهلی را با حضور مهدی طارمی از نزدیک دیدند.

 

 

واکنش برادر سحر قریشی

انتشار این خبر ازدواج آن زمان مصادف با ماجرای قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس بود در حالی که او در اختیار بخاطر حضور ترکیه ای ریزه اسپورت نمی توانست با پرسپولیس قرارداد ببندد.

به همین دلیل سپهر قریشی برادر سحر بخاطر محکومیت سنگینی مالی که در انتظار طارمی بود به او تاخت و در شبکه اجتماعی اش نوشت :

اگر می خواهید جعل قرارداد و دزدی از بیت المال رو بایکوت رسانه ای کنید بجای شایعه ساختن برای خانواده ما، دیگه رو انتخاب کنید..

ما راضی نیستیم گربه های کوچمون هم با سارقان بیت المال نشست و برخاست کنند..

 

عکس سحر و برادرش سپهر

عکس سحر قریشی و برادرش سپهر

 

انتشار تصاویر دونفره جدید

بعد از نزدیک به دو سال از رابطه این دو نفر که هیچگاه رسما تایید نشد حالا در بهمن 98 انتشار عکس های آتلیه طارمی و قریشی آنها را سخت تحت فشار داده است.

رابطه ای که تمام شد

یکی از رسانه ای نیز با انتشار خبری اذعان کرد یک بازیگر زن که مدتی با یک بازیکن فوتبال در ارتباط بود با تیغیدن 50 هزار دلار از وی رابطشان را بهم زده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied