شمانیوز
شما نیوز

رابطه مهراد جم با سارا و نیکای پایتخت لورفت + عکس

صحبت های مهراد جم در لایو شایعه رابطه آنها با مهراد جم را به وجود آورده است و هنوز این خبر به طور کامل ثابت نشده است.

رابطه مهراد جم با سارا و نیکای پایتخت لورفت + عکس

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 است.مهراد جم متولد  آبادان است.مهراد جم خواننده است.مهراد جم از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا مهراد جم در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مهراد جم مورد اسقبال زیادی قرار گرفته استمحسن سعیدی کیا از هنرمندان تازه ظهوری است که با ورود به عرصه موسیقی خود را نام هنری «مهراد جم» معرفی کرده است.مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید.

مهراد جم با ادعای جدیدش که با سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت رابطه صمیمی داشته است بازهم جنجال به پا کرد البته این دوقلوها هنوز در مورد این صحبت ها واکنشی نشان ندادند:

 

2bc4753b-7ae3-4002-97ba-f92e381158f5

 

پایگاه خبری شمانیوز برای رعایت شئونات اسلامی از قراردادن لایو صحبت های دنیا جهانبخت با امین فردین خودداری می کند..

 

 

چکیده ایی از بیوگرافی سارا و نیکا:

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 
 
 

کودکی سارا و نیکا

 

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 

سارا و نیکا در سریال دوباره زندگی

 

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.
 

مادر سارا و نیکا فرقانی اصل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied