شمانیوز
شما نیوز

شلوار کوتاه همسر علی دایی سوژه رسانه ها شد + عکس

تیپ خفن همسر دوم علی دایی در میهمانی های مختلط را در زیر ببینید...

شلوار کوتاه همسر علی دایی سوژه رسانه ها شد + عکس

تیپ خفنِ همسر دوم   علی دایی   در میهمانی های مختلط. مونا فرخ آذری  که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی  صنایع غذایی  است.علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است​​.

 

801988_737

 

 

چکیده ایی از بیوگرافی علی دایی:

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، شناسنامه: ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه ۱ فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

 

ازدواج علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ برای دومین بار ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۴ در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

 

11

 

رکورد گل ملی جهان

دایی تا پایان رقابت‌ های جام جهانی ۲۰۰۶ که در ترکیب تیم ملی حضور داشت ۱۴۹ بار برای تیم ملی به میدان رفت و بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ است و آقای گل جهان است

کریستیانو رونالدو نزدیکترین تعقیب کننده دایی فعلا 79 گل به ثمر رسانده است و به نظر می آید این رکورد دست نیافتنی است

 

 

ازدواج اول و دخترش

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد.دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند

 

 

ازدواج دوم

علی دایی در سال 1384 با مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد؛ مراسم عروسی در اردیبهشت 84 یکی از مجلل ترین ازدواج ها آن زمان بود که بیش از 100 میلیون تومان خرج مراسم شد

سال 90 این زوج صاحب دختری بنام نورا شدند.

 

1 (1)

1

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied