شمانیوز
شما نیوز

شماره پیامک دریافت وام یک میلیون تومانی + نحوه و مهلت ثبت نام

وام یک میلیونی کرونا به حدود ۲۹ میلیون نفر از ایرانیان داده می‌شود. سرپستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیونی یارانه باید کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند.

شماره پیامک دریافت وام یک میلیون تومانی + نحوه و مهلت ثبت نام

تمامی افرادی که در نوبت قبل وام یک میلیونی معیشتی دریافت کردند و شغل و درآمد ثابت ندارند می تواند وام یک میلیونی کرونا را بگیرند. این افراد باید کد ملی خود را به سرشماره 6369 وزارت رفاه ارسال نمایند.

 

مهلت ثبت نام وام یک میلیونی کرونا

ثبت نام وام یک میلیونی کرونا از روز سه شنبه 4 آذر تا سه شنبه 11 آذر  به مدت یک هفته اعلام شده است.

 

شماره پیامک دریافت وام یک میلیونی یارانه

متقاضیان صرفا" کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره  6369  ارسال نمایند، شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.

 

 

پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار

 

افراد مشمول:

تمامی افرادی که درنوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند، افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

 

 

روش درخواست:

متقاضیان صرفا" کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال نمایند، شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.

 

مرحله اول : پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه 4 آذر تا سه شنبه 11 آذر به مدت یک هفته دریافت می شود.

مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده های اطلاعاتی پایش خواهد شد.

مرحله سوم : در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشمارهv.refah پاسخ داده می شود .

 

شرایط بازپرداخت وام یک میلیون تومانی:

بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد از محل باقی مانده منابع بسته جبرانی مصوب جلسه دوازدهم مورخ 1399/01/09 ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

تضمین و تعهد یارانه مابه‌التفاوت نرخ سود تسهیلات مورد پرداخت تا نرخ تسهیلات قرض‌الحسنه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، مطابق دستورالعمل پرداخت وام قرض الحسنه به خانوارها مصوب کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا، موضوع ابلاغیه شماره 2758م/99 مورخ 1399/02/03 و اصلاحیه های مربوطه خواهد بود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول اجرای این بند و سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بانک مرکزی، بانک‌های عامل و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها دستگاه های همکار اجرای مصوبه خواهند بود .

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می شود، با توجه به شرایط خاص، محدودیت های اعمال شده و ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا از مراجعه حضوری به این وزارتخانه، سایر وزارتخانه ها، سازمانها و ادارات کل استانی خودداری کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام تو خدا به ما کمک کنید یک پچه دارم زندگی کنیم

  • رضا بایرامی

    ما چند بار فرستادیم ولی جواب نیامده

  • محمد خوشبخت

    سلام کی این وام پرداخت می‌شود

  • Reza

    سلام.من چون دیدم بعدفرستادن شماره ملی پیامکی واسم نیومده چندبار شماره ملی رو ارسال کردم.الان مشکلی پیش میاد؟؟؟