شمانیوز
شما نیوز

جشن تولد لاکچری مجری ممنوع التصویر جنجال به پا کرد + عکس

آزاده نامداری با انتشار این عکس نوشت:تولد، به دنیا آمدن هدیه‌ای بود که پدر ومادرم به من دادند تا ببینم، بشنوم، تا اوج بگیرم و حتی زمین بخورم سر زانوهایم زخمی شود.

جشن تولد لاکچری مجری ممنوع التصویر جنجال به پا کرد + عکس

آزاده نامداری با انتشار این عکس نوشت:تولد، به دنیا آمدن هدیه‌ای بود که پدر ومادرم به من دادند تا ببینم، بشنوم، تا اوج بگیرم و حتی زمین بخورم سر زانوهایم زخمی شود. آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

 

 

990260

 

 

 

بیوگرافی و زندگینامه آزاده نامداری 
  • نام :آزاده
  • نام خانوادگی : نامداری
  • تاریخ تولد : 1363/9/9
  • محل تولد :کرمانشاه
  • تحصیلات : کارشناسی مدیریت صنعتی
  • زمینه فعالیت :مجری تلویزیون
  • همسر :سجاد عبادی
  • فرزندان:گندم

 

 

KAdueS4Vyhs2

 

 

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند. 

 

h7jKRLtApYIw

 

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

 

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.

 

yeMjYVt2J4Ve

 

این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.

 

81qyPOpoD2bX

 

فعالیت های آزاده نامداری

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

 

VAbyanAg037V

 

آزاده نامداری در برنامه غیرمنتظره

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

 

NaD4omdj4IsM

 

 

اجرای آزاده نامداری در تلویزیون

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

 

8skWKBjwwhSL

 

 

اجرای آزاده نامداری و فرزاد حسنی در برنامه سال تحویل

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

 

ADX51FthZ2Kv

 

 

آزاده نامداری و احسان علیخانی

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است. در تاریخ 25 مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied