شمانیوز
شما نیوز

ماشین میلیاردی ساره بیات سوژه رسانه ها شد + عکس

عکسی از تیپ خاص ساره بیات، بازیگر سینما را در ماشین می بینید.

ماشین میلیاردی ساره بیات سوژه رسانه ها شد + عکس

ساره بیات  بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد.ساره بیات  از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. ساره بیات بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.

 

990260

 

جزئیات ازدواج ساره بیات با علیرضا افکاری

این مصاحبه با منوچهر هادی که در زمینه انتقادات وارد بر سریال دل بود، و اینکه چرا نقش عروس جوان به یک هنرپیشه حدود ۴۰ ساله یعنی ساره بیات داده‌شده است، منوچهر هادی در دفاع از این انتقاد عنوان کرد که این حقیقت کنونی جامعه است و سن ازدواج بالا رفته و همچنان که خانم ساره بیات در زندگی واقعی خود نیز در شرف ازدواج هستند. اما ماه‌ها از این گفتگو با منوچهر هادی گذشته ولی هیچ خبری از ازدواج ساره بیات یا نامزدی وی منتشر نشد.

این خبرنگار خارج نشین با مستنداتی ادعا می‌کند که ساره بیات با علیرضا افکاری یکی از هنرمندان معروف حوزه موسیقی ایران در شرف نامزدی یا ازدواج است.

 

10600593_840

 

وی برای اثبات این ادعا به چند پست و استوری این دو هنرمند استناد کرده است که در زیر باهم می‌بینیم:

1- علیرضا افکاری در تاریخ ۲۷ اکتبر عکسی در کنار دریا منتشر کرده است. ساره بیات نیز در همان تاریخ و در منظره‌ای مشابه پستی  منتشر کرده و در کپشن از عکاس یا ثبت‌کننده آن لحظه تشکر ویژه کرده است.

علیرضا افکاری که قبلاً ازدواج‌کرده و دختری به نام نیکا دارد. نیکا افکاری در کامنتی پاسخ تشکر ساره بیات را داده و نوشته: " مرسی از خودتون "

یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد.
او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد. 
 
 
990260
 
 
خلاصه فیلم: تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.
 
ساره بیات در سال 1389 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی میباشد.
 
 
این فیلم مجموعاً بیش از 51 جایزه جهانی را از آن خود کرده است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیز جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان ،گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر است. اقبال مثبت منتقدان به جدایی نادر از سیمین تا جایی است که برخی آن را جزو 11 فیلم برتر سال 2111 خوانده اند؛ اگر چه نقدهای مخالفی نیز بر آن وارد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied