شمانیوز
شما نیوز

لری حرف زدن بهاره رهنما تعجب همگان را جلب کرد + فیلم دیدنی

بهاره رهنما که در برنامه‌ای گفته بود "دختران ایرانی تیپ و قیافه‌شان نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر" با انتشار ویدئویی که در ابتدای آن شعری را با گویش لری می‌خواند از مردم لرزبان دلجویی کرد.

لری حرف زدن بهاره رهنما تعجب همگان را جلب کرد + فیلم دیدنی

بهاره رهنما که در برنامه‌ای گفته بود "دختران ایرانی تیپ و قیافه‌شان نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر" با انتشار ویدئویی که در ابتدای آن شعری را با گویش لری می‌خواند از مردم لرزبان دلجویی کرد. بهاره رهنما مهمان شهرزاد کمال زاده در شام ایرانی بود که به همراه فلوز نظری و مریم امیرجلالی حضور داشت که در بخشی از حرف هاش درباره خواستگاری به کمالزاده گفت: ماشاءالله دخترهای امروزی سرو وضعشون نیکول کیدمنه ،طرز فکرشون لر »

 

 

 

 

 

واکنش هایی از سوی قوم غیور لور این صحبت های بهاره رهنما در بفرمایید شام ایرانی داشت.

 

 

پاسخ بهاره رهنما به فیلم منتشر شده

فیلم توهین بهاره رهنما به واکنش وی منجر شد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینطور نوشت:

این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود، خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!

 

بی احترامی و توهین بهاره رهنما به لر در شام ایرانی + فیلم

 

 

پی نوشت: از طوفان ها و توطئه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی.

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲، اراک) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران و همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.

این زوج دختری به نام پریا قاسم ‌خانی دارند او پس از جدایی از قاسم ‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

 

 

توضیحات بهاره رهنما درباره فیلم منتشر شده و ماجرای توهینش:

 

801988_737

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied