شمانیوز
شما نیوز

نفیسه روشن بازیگر مشهور طلاق گرفت + فیلم

نفیسه روشن بازیگر مشهور در یک لایو اینستاگرامی درباره ماجرای جداشدن از شوهرش توضیحاتی داد.

نفیسه روشن بازیگر مشهور طلاق گرفت + فیلم

نفیسه روشن  از جمله بازیگران کم حاشیه ایرانی اسـت،  نفیسه روشن  یکی از پرطرفدارترین ها می‌باشد و صفحه اینستاگرامی بـه زودی از مرز 2 میلیون فالوور عبور می‌کند.نفیسه روشن بازیگر مشهور در یک لایو اینستاگرامی درباره ماجرای جداشدن از شوهرش توضیحاتی داد.

 

 

 

 

نفیسه روشن  متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ است.نفیسه روشن در تهران متولد شد. نفیسه روشن  هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است . نفیسه روشن   در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و  نفیسه روشن  دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 
 

زمینه فعالیت نفیسه روشن:  سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱

ملیت:  ایرانی

پیشه:  هنرپیشه

سال‌های فعالیت:  ۱۳۸۱-تاکنون

مدرک تحصیلی:  کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی

 

 

نفیسه روشن (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

نفیسه روشن، فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر " بسوی سعادت " آغاز نمود که در این اولین تجربه، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید.

 

نفیسه روشن + شمانیوز

 

 

نفیسه روشن همراه با ادامه تحصیل به فعالیت هنری اش ادامه داد و پس از ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و طی یک دوره کلاس بازیگری، بصورت جدی پا به عرصه تصویر گذاشت . شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن را می توان بازی در سریال " روزهای بیادماندنی " به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست.

 

اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در دوران تحصیلش بود، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، دامنه فعالیتش را گسترش داد. نفیسه روشن در پائیز سال 1382 در سریال "بچه های خیابان " به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.

 

 

نفیسه روشن+ شمانیوز

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied