شمانیوز
شما نیوز

فاکس اسپورتس آسیا:

ترکیبت ایران برابر یمن مشخص شد/ آزمون و شجاعی برای گذر از یمن کفایت می کنند

تیم ملی ایران قهرمان سه دوره جام ملت های آسیا بازی افتتاحیه خود را در جام ملت های 2019 آسیا، مقابل یمن آغاز خواهد کرد و به اعتقاد کارشناسان فاکس اسپورتس، «سردار آزمون» و «مسعود شجاعی» برای بردن این تیم تازه وارد کفایت می کنند.

ترکیبت ایران برابر یمن مشخص شد/ آزمون و شجاعی برای گذر از یمن کفایت می کنند

به گزارش شما نیوز ، فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان سه دوره جام ملت های آسیا، رقابت های خود را در هفدهمین دوره این تورنمنت معتبر در برابر یمن تازه وارد آغاز می کند؛ دیداری که برای شاگردان «کارلوس کی روش» سرمربی پرتغالی ایران، ظاهرا و البته روی کاغذ مسئولیتی آسان و بدون دردسر خواهد بود.

ترکیبت ایران برابر یمن مشخص شد/ آزمون و شجاعی برای گذر از یمن کفایت می کنند در این بین، ایرانی ها «سعید عزت اللهی» را به دلیل مصدومیت پیش از آغاز تورنمنت، در اختیار نداشته و وضعیت «علیرضا جهانبخش» وینگر توانمند این تیم هم همچنان به شکل یک راز باقی مانده و شایعات حاکی از عدم آمادگی وی دست کم برای بازی نخست مقابل یمن است.

با این حال، وجود چندین بازیکن باتجربه در ترکیب این تیم از جمله «سردار آزمون» کسی که به تازگی از تصمیم خود برای بازنشستگی از فوتبال ملی منصرف شده و همچنین «مسعود شجاعی»، برای گذشتن از سد نه چندان محکم یمن کفابت می کند.

در سوی مقابل، حضور «عبدالوصی المطر» و «احمد السروری» در پیکان خط حمله تیم حریف که قادرند از سد بهترین خطوط دفاعی بگذرند، خطری است که از سوی یمنی ها در کمین ایران نشسته است. با توجه به موضوعات ذکر شده، فاکس اسپورتس در گزارش خود ترکیب احتمالی این دو تیم را در بازی امروز پیش بینی کرده است.

سیستم: (1 -4-1 -4) دروازه بان: علیرضا بیرانوند مدافعان: احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، رامین رضائیان هافبک ها: مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد مهاجمان: سردار آزمون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied