شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

احراز هویت بایننس | سیگنال ارز دیجیتال | فروش اندیکاتور | پرشین الیت

با اینکه مدت زمان نسبتاً کمی از معرفی ارزهای دیجیتال و ورود آن به بازار می‌گذرد اما در همین زمان کم شاهد پیشرفت بسیار چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم. شاید در همین چند سال‌ گذشته در ایران، افراد اطلاعات چندانی در رابطه با ارز دیجیتال نداشتند اما در سال‌های اخیر و مخصوصاً پس از دوران کرونا تعداد زیادی از مردم به این حوزه ورود کردند.

احراز هویت بایننس | سیگنال ارز دیجیتال | فروش اندیکاتور | پرشین الیت

 بازار ارز دیجیتال پیچیدگی‌های زیادی دارد و کسب سود در آن مستلزم اطلاعات زیادی نظیر شناخت کلیت ارز دیجیتال، آشنایی با اصرافی‌های معتبر جهانی و نحوه احراز هویت در آن‌ها، آشنایی با اندیکاتورها، خرید اندیکاتور‌ ترند و اندیکاتور حرفه‌ای، دنبال کردن سیگنال بایننس، سیگنال کوینکس، سیگنال کوکین و ... است. با توجه به حجم زیاد اطلاعات و دشواری تحلیل در بازار ارز دیجیتال ممکن است تصور کنید که رسیدن به سودهای بالا در این بازار کاری دشوار و یا تقریبا غیرممکن است. در صورتی که با گرفتن سیگنال ارز دیجیتال مناسب و البته از مراجع موثق و مطمئن به‌راحتی می‌توان در بازار ارز دیجیتال پیشرفت کرد. سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا مبادلات منطقی‌تر و پر سودتری داشته باشید.

 

روش‌های رسیدن به سوددهی

همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال و رمز ارزها یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری است، البته به شرطی که تحلیل درستی روی داده‌های بازار انجام گیرد. بعضی از افراد فکر می‌کنند که با وارد شدن به بازار ارز دیجیتال می‌توانند یک شبه به سود برسند در صورتی که بدون کمک گرفتن از تحلیل گران این حوزه به‌راحتی نمی‌توان این کار را انجام داد. اگر شما تحلیل درستی روی سیگنال ارز دیجیتال داشته باشید می‌توانید معاملاتی با ریسک کم و سود بالا انجام دهید.

مجموعه پرشین الیت با استفاده از تحلیلگران با تجربه و فعالیت تخصصی در زمینه رمز ارزها و ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا یک سرمایه‌گذاری مطمئن انجام دهید. پرشین الیت با ارائه سیگنال ارز دیجیتال، از ضررهای احتمالی پیشگیری می‌کند و به شما می‌گوید که چه زمانی و با چه قیمتی ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کنید و چه زمانی با فروش آن به درصد مشخصی از سود برسید.

یکی از مسائلی که ممکن است موجب نگرانی افراد برای ورود به حوزه ارز دیجیتال شود بحث نفوذ هکرها است. صرافی‌های ارز دیجیتال بیشتر از بازارهای بورس و سهام در معرض نفوذ هکرها هستند. اما این مسئله جای نگرانی ندارد چرا که با شناخت صرافی‌ها و انتخاب صرافی‌هایی که امنیت بالایی دارند می‌توان با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری انجام داد. توجه شود که بهتر است نوع رمز ارزی که انتخاب می‌کنید نیز ضریب امنیت بالایی داشته باشد. مجموعه پرشین الیت به‌صورت جزئی تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید صرافی‌های معتبر را بشناسید و با کمک پرشین الیت در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید و سیگنال ارز دیجیتال اختصاصی هر صرافی را از پرشین الیت دریافت کنید.

صرافی بایننس و چگونگی فعالیت در آن

علاوه‌بر سیگنال ارز دیجیتال، می‌توانید سیگنال بایننس را نیز از مجموعه پرشین الیت خریداری کنید. سیگنال بایننس یک سیگنال تجاری است و برای انجام معامله در صرافی بایننس باید آن را دنبال کنید. صرافی بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که خدماتی را در مورد تجارت، لیست، جمع‌آوری کمک مالی و حذف لیست یا برداشت رمز ارزهای پایه ارائه می‌دهد. این صرافی به‌عنوان مهمترین صرافی ارز دیجیتال انتخاب اول بسیاری از تریدرهای سراسر دنیا است.

صرافی بایننس از شمار زیادی از ارزهای دیجیتال محبوب پشتیبانی می‌کند و کاربران از طریق این صرافی می‌توانند به‌راحتی مبادلات خود را انجام دهند. سپرده‌گذاری در بایننس رایگان و بدون هزینه است. در واقع برای دریافت ارز دیجیتال و نگهداری آن در حساب کاربری خود، نیازی به پرداخت کارمزد به بایننس ندارید. از طرفی برای دریافت‌ها، باید هزینه پرداخت کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب صرافی بایننس اهدای جایزه به کاربران برای انجام معاملات عادی است.

برای شروع فعالیت در بایننس لازم است یک حساب کاربری بسازید. اما از آنجایی که ایران در لیست تحریم‌‌های شرکت بایننس قرار دارد شما نمی‌توانید به‌راحتی حساب کاربری خود را ایجاد کنید و احراز هویت انجام دهید، چون خطر بلوکه شدن تمام دارایی‌های شما وجود دارد. پرشین الیت به شما آموزش می‌دهد که چگونه حساب کاربری خود را ایجاد کنید و احراز هویت بایننس و تایید هویت بایننس را بدون نگرانی انجام دهید. همچنین سیگنال ارز دیجیتال بایننس را نیز می‌توانید از پرشین الیت دنبال کنید.

سیگنال کوینکس؛ سیگنال اختصاصی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یکی‌دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال است که در کشور چین به بهره‌برداری رسیده و کاربران کشور ایران نیز می‌توانند در آن فعالیت کنند و در حال حاضر مشکلی از بابت تحریم کاربران ایرانی وجود ندارد. صرافی کوینکس امنیت بالایی دارد، بسیار کارآمد است و کارمزد بسیار کمی دارد. بنابراین بستر مناسبی برای فعالیت در بازار رمز ارز است. پرشین الیت در این زمینه نیز به شما کمک می‌کند و با گرفتن سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال کوینکس از پرشین الیت می‌توانید به‌راحتی اقدام به سرمایه‌گذاری در صرافی کوینکس نمایید. صرافی کوینکس رابط کاربری ساده‌ای دارد و انجام تراکنش در آن آسان است، به علاوه اپلیکیشن موبایلی نیز دارد. این صرافی پشتیبانی‌های خوبی به کاربران خود ارائه می‌دهد و محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

صرافی کوکین و چگونگی سرمایه‌گذاری در آن

صرافی کوکین که با نام صرافی مردم شناخته می‌شود، در جایگاه سومین صرافی پرطرفدار در جهان قرار دارد و با امنیت بالایی که دارد کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. در این صرافی بیش از 200 نوع رمز ارز مبادله می‌شود و در بازارهای گوناگونی فعالیت دارد. رابط کاربری این صرافی ساده و برای عموم کاربران قابل فهم است. این صرافی هم برای مبتدی‌ها مناسب است هم برای حرفه‌ای‌ها.

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کوکین این است که این صرافی پایین‌ترین کارمزد را نسبت به سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دارد. کارمزد هر معامله در اسپات کوکوین به‌طور ثابت 0.1% است. این مقدار حتی کمتر از درصد متوسط جهانی است. این صرافی بابت سپرده‌گذاری و واریز معاملات نیز هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک صرافی اقتصادی هستید، صرافی کوکین بهترین پیشنهاد است. سیگنال ارز دیجیتال اختصاصی صرافی کوکین را نیز می‌توانید از پرشین الیت دریافت کنید. شما می‌توانید با کمک تحلیلگران خبره مجموعه پرشین الیت و دریافت سیگنال کوکین از سرمایه‌گذاری در این صرافی اقتصادی لذت ببرید و با خیال راحت معامله کنید.

استفاده از اندیکاتورها برای خرید و فروش رمز ارز

اندیکاتورها مهمترین و اصلی‌ترین جزء تحلیل تکنیکال هستند. در واقع اندیکاتور نمودار کمکی است که بر اساس اطلاعاتی مانند قیمت، زمان، حجم و ترکیب این اطلاعات با توابع ریاضی تولید می‌شود. تحلیلگران با کمک اندیکاتورها درمورد شرایط بازار و زمان خرید و فروش ارز دیجیتال اظهار نظر می‌کنند. البته باید توجه شود که اندیکاتورها ابزار کمکی هستند و مبنای اصلی نظرات تحلیلگران نمودارهای قیمت رمز ارزها است. از لحاظ سیگنال زمانی دو نوع اندیکاتور داریم، اندیکاتور پیشرو که زودتر از نمودار قیمت، روند رمز ارز مورد نظر را به ما نشان می‌دهد و اندیکاتور تاخیری که با کمی تاخیر نقاط بازگشت را روی نمودار قیمت مشخص می‌کند.

نوع مهمی از اندیکاتورها، اندیکاتور ترند است که سمت و سوی نمودار قیمت را نشان می‌دهد. وقتی روند نمودار قیمت صعودی است بهترین کار خرید رمز ارز یا باقی ماندن در آن است. روند نزولی به این معنا است که قیمت رو به تضعیف است بنابراین معقول‌ترین کار فروختن رمز ارز و باقی ماندن در بازار تا زمان تغییر جهت روند است. در واقع بررسی این ترندها یکی از روش‌های دریافت سیگنال ارز دیجیتال است و با تحلیل آن می‌توانید تشخیص دهید که نگهداشتن یا فروختن رمز ارز مورد نظر باعث سوددهی بیشتر شما می‌شود.

 نکته مهم دیگر در اندیکاتور ترند توجه به تقسیم‌بندی‌های زمانی است. به طور معمول سه نوع روند کوتاه مدت (کمتر از 1 ماه) ، میان مدت (بین 1 تا 6 ماه) و بلند مدت (بین 6 ماه تا 1 سال) مورد بررسی قرار می‌گیرند. با توجه به زمانی که فرد برای سرمایه‌گذاری خود درنظر دارد توجه به این روندهای زمانی نیز حائز اهمیت است.

مجموعه پرشین الیت تاثیر اندیکاتورها در سیگنال ارز دیجیتال و به روزترین اندیکاتورها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با دید باز اقدام به خرید و فروش دارایی خود کنید. طبق نظرات تحلیلگران حرفه‌ای و با تجربه، اگر از اندیکاتور هم زمان با تحلیل‌های دیگر استفاده شود منجر به نتایج بهتری می‌شود. از این رو پرشین الیت با کمک بزرگان بازار و تحلیلگران حرفه‌ای اقدام به طراحی اندیکاتورهای vip کرده است که با کمک این اندیکاتورها تریدرها می‌توانند سیگنال ارز دیجیتال را استخراج کنند و تصمیمات مطمئن‌تری اتخاذ کنند.

کلام آخر

رسیدن به سود در بازار پر زرق و برق ارز دیجیتال اصلا دور از دسترس نیست به شرط آنکه آگاهانه در این مسیر قدم بگذارید و انتخاب‌های درست داشته باشید. مجموعه پرشین الیت تجریبات چندین ساله خود را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با ردیابی سیگنال ارز دیجیتال مورد نظر خود و با استفاده از اندیکاتورهای کاربردی در بهترین صرافی‌های جهانی سرمایه‌گذاری کنید. مجموعه پرشین الیت با استفاده از اندیکاتورهای تخصصی، سیگنال‌های حرفه‌ای اسپات، سیگنال فیوچرز و فورکست و معرفی شت کوین‌های سودده شما را همراهی می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به سوددهی مستمر برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی