شمانیوز
شما نیوز

جزئیات خودکشی دختر جوان در میدان رسالت+ عکس

ساعاتی پیش دختری با پرتاب خود از بالای پل عابر پیاده در میدان رسالت تهران خودکشی کرد.

جزئیات خودکشی دختر جوان در میدان رسالت+ عکس

 به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از نمناک:ساعت 12 نخستین روز زمستان امسال اهالی ساختمانی در تهرانپارس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و اعلام کردند یکی از همسایه های آنها که پیرزنی 72 ساله است، زنگ منزل خود را جواب نمی دهد اما کفش هایش داخل جاکفشی است و کسی نیز خروج وی را از منزلش مشاهده نکرده است.

 
با اعلام این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری 126 تهرانپارس برای بررسی موضوع به محل اعلام خبر اعزام شدند که طی بررسی اولیه و مشکوک شدن به مرگ پیرزن با کسب اجازه از مقام قضایی وارد منزل این پیرزن شدند؛ با ورود مأموران به داخل خانه این پیرزن، مشاهده شد که وی نقش بر زمین، جان خود را از دست داده است.
 
با توجه به مشکوک بودن مرگ این پیرزن مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و پس از حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس هشتم دادسرای جنایی تهران و اکیپ صحنه جرم مشخص شد که پیرزن 72 ساله بر اثر فشار به عناصر حیاتی گردنش خفه شده و جان خود را از دست داده است.
 

JamNewsImage11553703

 
تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل این پیرزن آغاز شد و مشخص شد مقتول، دختر جوانی داشته که بعد از وقوع قتل این دختر جوان ناپدید شده است؛ احتمال قتل پیرزن توسط دخترش برای کارآگاهان قوت گرفته بود تا اینکه ساعاتی بعد خبر  خودکشی دختر جواندر یکی از "محله های تهرانپارس" به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد و پس از شناسایی هویت دختر جوان مشخص شد وی همان فرزند پیرزن مقتول بوده است.
 
پس از خودکشی این دختر جوان زوایای پنهان انگیزه قتل پیرزن 72 ساله مخفی ماند اما با توجه به اظهارات همسایه های مقتول که اعلام کرده بودند پسر جوانی همراه دختر جوان به خانه پیرزن رفت و آمد داشته است، تلاش برای دستگیری پسر جوان نیز ادامه دارد.
 

images

 

گفتنی است، برخی رسانه ها به اشتباه اعلام کردند دختر جوانی که هفته گذشته خود را از پل میدان رسالت به پایین پرت کرد، دختر این پیرزن بوده است در حالی که دختر این پیرزن در منطقه تهرانپارس و در روز دیگری خودکشی کرده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied