شمانیوز
شما نیوز

انتقام سخت یک شوهر اوکراینی:

عقیم کردن مرد متجاوز به خاطر دست درازی به همسر+عکس

یک مرد اوکراینی پس از آنکه همسرش مورد تعرض قرار گرفت، عضو مردانه فرد متجاوز را مثله کرد.

عقیم کردن مرد متجاوز به خاطر دست درازی به همسر+عکس

به گزارش شمانیوز،  "آندره" 27 ساله و همسرش "تینا" هفته گذشته مهمان یکی از دوستان خود در رستوران محلی روستای "شوچنکوو" در شهر "خارکوف" اوکراین بودند. ساعت یک نیمه شب بود که زن جوان از میزبان خداحافظی کرد و به سمت خانه به راه افتاد اما خداحافظی "آندره" با دوستش کمی به طول انجامید و او 10 دقیقه بعد از رستوران خارج شد.

 

027dfb0f-5037-42cd-bbd1-c5812249a8a8

 

"تینا" به نزدیک آپارتمان رسیده بود که ناگهان"دمیتری ایوچنکو" ،پسر 25 ساله همسایه از پشت به او حمله کرد؛ جلوی دهانش را گرفت و به گوشه‌ای کشاند.

چند دقیقه بعد وقتی شوهر جوان به جلوی خانه رسید متوجه سرو صدایی در بین بوته‌ها شد به سمت صدا رفت و در کمال ناباوری دید که "دمیتری" در حالیکه گلوی همسرش را می فشارد او را مورد آزار جنسی قرار داده است. در یک آن، خون جلوی چشمان "آندره" را گرفت؛ به سمت متجاوز حمله‌ور شد و با مشت به صورتش کوبید. اما خشم او تمامی نداشت. شوهر جوان با چاقوی سوئیسی که در جیبش داشت به جان پسر همسایه افتاد و آلت تناسلی او را مثله کرد.

 

b4086dd0-db96-47b0-b622-0046ab819bde

 

"دمیتری" از درد به خود می پیچید و با فریادهایش همه ساکنان محله و آپارتمان را به خیابان کشاند "آندره" که هنوز در شوک این اتفاق بود بی‌هدف در خیابان به راه افتاد و وقتی به خود آمد که به روستایی در 13 کیلومتری محل زندگی اش رسیده بود. مرد جوان در آنجا از یکی از دوستانش خواست او را به اداره پلیس ببرد تا خود را معرفی کند.  

در همین حال پسر متجاوز به بیمارستان "شوچنکوو" فرستاده شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. طی یک جراحی نفسگیر پزشکان توانستند عضو قطع شده را پیوند بزنند این در حالی است که  آنها در مورد وضعیت "دمیتری" و اینکه آیا پیوند عضو جنسی او موفقیت آمیز خواهد بود یا نه نظری نداده اند و می گویند باید منتظر زمان ماند.

cf6bd284-0d77-46d4-bd32-300398345631

 

"دمیتری" پس از آنکه به هوش آمد تحت بازجویی قرار گرفت و در مورد حادثه آن‌شب به پلیس گفت: هفته گذشته رابطه ام با دوست دخترم بهم خورد و با اینکه عاشقش بودم مرا رها کرد. آن شب از ناراحتی یک لیتر مشروب الکی خوردم و در حال خودم نبودم. با دیدن "تینا" به سمت او حمله ور شدم و انگار میخواستم انتقام دوست دخترم را از او بگیرم.

تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد و در صورتی که "آندره" مقصر شناخته شود به 8 سال زندان و "دمیتری" به جرم تجاوز به 5 سال زندان محکوم خواهد شد.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied