شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

آموزش خرید سی پی کالاف در سیزن 4 کالاف دیوتی

سی پی کالاف دیوتی از بازی های جذاب و محبوب است که در سیزن 4 آن تم های جدید با ویژگی های پیشرفته تری قرار داده شده است. سی پی کالاف دیوتی موبایل طرفداران خاص خودش را در بین بازی های اکشن دارد، اما باید روش های خرید CP کالاف دیوتی را با قیمت مناسب از سایت های معتبر یاد بگیرید؛ ما در ادامه چند روش خرید ارزان سی پی کالاف موبایل را بیان خواهیم کرد.

آموزش خرید سی پی کالاف در سیزن 4 کالاف دیوتی

 

آموزش خرید سی پی کالاف موبایل

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل لازم است وارد سایت call of duty شوید که CP کالاف دیوتی را به برای فروش عرضه کرده است. همچنین برای خرید سی پی کالاف در سیزن 4 باید با اکانت خود به فیسبوک یا کالاف دیوتی وصل شوید و سپس خرید سی پی کالاف ارزان را انجام دهید.

 برای ارتقا یافتن در بازی سی پی کالاف لازم است که با پول رایج آن خرید خود را انجام دهید تا بتوانید از مزایا و امتیازات بازی بهره مند شوید. سایت فروش کال آف دیوتی دارای نماد آدرس الکترونیکی معتبر است که باید هنگام خرید به آن دقت کنید؛ شما در هرصورت به عنوان یک ایرانی باید از سایت هایی که واسطه هستند، خریدتان را انجام دهید.

لازم است که اکانت خود را در بازی cp کالاف در مراحل اولیه خوب شارژ کنید تا بتوانید از مزایا و امتیازات بیشتری بازی استفاده کرده و پیروزی های بیشتری به دست آوردید. شاید امکان خرید ارزان و رایگان این بازی وجود داشته باشد اما اول از همه دارای سختی های خودش است و دوم این که همگی قابل اعتماد نیستند.

روش های کسب سی پی در سیزن 4 کالاف دیوتی موبایل

پس از خرید سی پی کالاف موبایل این بازی پر هیجان تفنگی در زمانی کمتر از 10 دقیقه شارژ خواهد شد، سی پی کالاف دیوتی از قابلیت شارژ شدن دوباره برخوردار است که شما بعد از پیروزی در هر نبرد و کسب امتیاز با قدرت زنده ماندن می توانید در مراحل بعدی CP کالاف دیوتی رایگان دریافت کنید و به مراحل بالاتر سیزن دست یابید.

  • غارت کردن و دریافت سی پی در شبکه های اجتماعی

باید تجهیزات بازیکنان دیگر را به تاراج ببرید؛ بعد از تاراجی که درباره همه بازیکن ها انجام می دهید، میزانی سی پی به حساب شما انتقال می یابد. با شرکت در تمامی مراحل نبردهای بتل رویال و زنده ماندن شما در این  نبردها قادر خواهید بود که سی پی کسب کنید.

  • مشارکت در چلنج های شبکه های اجتماعی

با شرکت در بازی های کالاف دیوتی و چالش های متفاوتی که برای شما در نظر گرفته شده است می توانید از امتیاز و مزایایی بهره مند شوید و همچنین با دنبال کردن شبکه های اجتماعی  مربوط به این بازی ها از کاربران خاص آن ها خواهید شد.

  • خرید انواع بتل

با خرید بتل ها شما از مزیت و امتیاز افزایش سی پی بهره مند شده و می توانید سی پی دریافت کنید.

  • استفاده زیرکانه از سلا ح و شگردها

شما با فعال کردن انواع تفنگ های حرفه ای در بازی کالاف دیوتی می توانید از دیگر شرایط جذاب این بازی استفاده کنید و سی پی بیشتری به دست آورید. 

سی پی

چند روش برای خرید ارزان CP کالاف دیوتی

  1. از سایت های Survey اقدام به خرید کنید

اغلب سایت های Survey مانند Survey Junkie، Ray Search و لایف پونت بهترین نوع سایت هستند برای خرید سی پی کالاف ارزان؛ به این شکل است که پس از وارد شدن با اکانت خود و نام نویسی کردن، در نظرسنجی های مختلف آن شرکت کرده و با هر پاسخگویی شما از مزیت بهره مندی از cp کالاف برخوردار می شوید.

  1. از وب سایت عرضه تبلیغات کلیک شده استفاده کنید

با جستجو کردن در گوگل می توانید گستره هایی را پیدا کنید که در برابر نمایش یک دامنه مستقل انبوه برای زمان طولانی به شما مزیت به نسبت خیلی کم می دهد که از این طریق می توانید سی پی کالاف دیوتی موبایل  را به قیمت ارزانی خریداری کنید. باید حواستان به گستردگی سایت ‌هایی باشد که ممکن است نتیجه دلخواه شما را رقم نزند.

  1. از انواع وب سایت ها برای انجام وظیفه متنوع استفاده کنید

وب سایت هایی مثل وب سایت مالی، التقاطی از دو روش اول است که با جوابدهی شما به شکل تصادفی و متفاوت، به شما شیوه های ادامه دار وب سایت های پر رونق اینترنتی را نشان می‌دهد. مشارکت های فعال در این زمینه پس از فعالیت مستمر شما گیف کارد به شما خواهد داد که از طریق آن قادر خواهید بود سی پی کالاف موبایل به قیمت ارزان تهیه کنید.

  1. فعالیت و همکاری شما در بازاریابی برای سایت گیم رویال

با استفاده از اشتراک گذاری لینک دعوت مخصوص به خود برای آشنایانتان، پس از هر خرید cp کالاف آن ها شما دارای مزیت و برتری خریداری ارزان از این وب سایت شده و حتی می توانید CP کالاف دیوتی را به صورت رایگان کسب کنید.

مزیت های خرید سی پی کالاف موبایل

خرید cp کالاف برای شما به عنوان یک بازیکن حرفه ای دارای مزایای بسیاری است از جمله:

  1. در بهترین شرایط ممکن، در نظر گرفتن امتیازات بعدی و بیشتر برای شما
  2. برخورداری از سلاح های برتر و پیشرفته با جذاب تر شدن بازی
  3. فعال شدن حرفه ای برای لباس زرهی و پوشش های خاص و جالب بازیکن شما و برخورداری از قابلیت های منحصر به فرد
  4. ایجاد شرایط متنوع برای بازی کردن در پلن ها و ابعاد مختلف
  5. قدرت یافتن شما در جنگیدن علیه دشمنان خود در این بازی
  6. فراهم شدن امکان پیروزی شما و به پیروی از آن افزایش یافتن امتیازات شما و بالا رفتن رتبه تان برای رسیدن به مراحل بعدی
  7. امکان خرید بتل پس بعد از هر سیزن
  8. دستیابی به موقعیتی ویژه برای درآمد زایی با کمک استریم
  9. ارزش پیدا کردن اکانت شما برای فروختن آن

سی پی

 

سخن پایانی

برای خرید سی پی کالاف موبایل ارزان مراقب باشید که در دام کلاهبرداران سایت های متفرقه و غیر قابل اطمینان این بازی نیفتید. این سایت‌ها با تبلیغ گسترده سی پی ارزان و یا سی پی کالاف رایگان، از اکانت شما سواستفاده می کنند. برای مراقبت از اکانت خود سعی کنید cp کالاف را از سایت های معتبر سی پی کالاف خریداری کنید.

باید این نکته را بدانید که خرید سی پی ارزان از این سایت ها همیشه به آسانی صورت نمی گیرد و در اغلب موارد قیمت سی پی کالاف موبایل آن ها به صرفه نیست.

ما درا ین مقاله راجع به روش های کسب سی پی در ستیزن 4 کالاف دیوتی موبایل حرف زدیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied