شمانیوز
شما نیوز

محسن کیایی | همسر محسن کیایی

چهره شکسته و خسته محسن کیایی بعد از ۵۰ کیلو کاهش وزن | محسن کیایی قبل و بعد از عمل

محسن کیایی یکی از بهترین بازیگرانی ایرانی است که به تازگی با کاهش وزن شدید خود ، باعث نگرانی طرفداران خود شده است.

چهره شکسته و خسته محسن کیایی بعد از ۵۰ کیلو کاهش وزن | محسن کیایی قبل و بعد از عمل

محسن کیایی یکی از سوپراستارهای جوان سینمای ایران است. تمام ایرانی ها از محسن کیایی با چهره تپل خاطره دارند ولی محسن کیایی بعد از غیبت چند ماهه با ظاهری شکسته و خسته و البته لاغر در یک مسابقه به عنوان داور حاضر شده است. تغییر وزن محسن کیایی باعث نگرانی طرفداران وی شده است ولی پیگیری ها نشان می دهد محسن کیایی مبتلا به بیماری نشده است و صرفا کاهش وزن شدید وی باعث این شکسته گی ظاهری شده است. برای محسن کیایی در هر جای این آب و خاک آرزوی بهترین ها را داریم. در ادامه چند عکس سال قبل و امسال  محسن کیایی را می بینیم.

 

محسن کیایی کنار همسر و فرزندش قبل از لاغری

محسن کیایی بازیگر سینما در واکنش به کاهش وزن شدیدش نوشت: ممنون برای نظراتی که راجب لاغر شدنم‌ میدین ممنون که انقدر مورد توجه شما هستم ولی سلامتی مهمتر از هز چیزیه تلاش می‌کنم با همین شرایط جدید هم مورد توجه و لطف شما باشم .

 

محسن کیایی

 

محسن کیایی بعد از لاغری در برنامه صداتو

برنامه «صداتو» در قالب یک مسابقه معمایی ـ موسیقایی با اجرای محسن کیایی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. داور مسابقه محسن شریفیان خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده ایرانی ناگهان شروع به رقصیدن می‌کند که با تعجب مجری همراه است.

محسن کیایی

 

محسن کیایی به نظر شما قبل از لاغری خوب بود و یا بعد از لاغری

محسن کیایی

 

محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای در سینما را آغاز کرده است . محسن کیایی در کنار کار بازیگری کار نویسندگی هم انجام می دهد . محسن کیایی یک برادر به نام مصطفی دارد که کارگردان معروفی است. خانم سهیلا امیرحسینی همسر محسن کیایی است و حاصل ازدواج محسن کیایی و سهیلا امیرحسینی یک دختر کوچک و زیبا به نام رز است.

در ادامه به توضیحات محسن کیایی در مورد علت کاهش وزن خودش را می بینیم:

 

عکس جدید محسن کیایی در کنار دخترش رز

محسن کیایی


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied